|
De sport thread (pg. 136)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Config
Dat verhaal is gewoon een beetje te straf imo, een samenraapsel van roddels lijkt me, en ook niet toevallig dat ze daar nu net weer mee uitkomen bij 'Het Laatste Nieuws'..:rolleyes: als er nu één sensatiekrant is in België die int verleden al bewezen heeft op sommige momenten volledig de bal mis te slaan of sensatie te zoeken, dan zijn zij het wel. |
Langs den andere kant zou HLN zo een artikel van dergelijk kaliber durven publiceren, waar van de eerste tot de laatste letter geen hol van waarheid in zit ?? Dan kunnen ze den boel direct opdoeken met de schadeclaims de ze naar hunne kop gaan krijgen, da weten ze ook !
Daarstraks Fitte en Nuyens op de radio die totaal uit de lucht vielen, allé zouden die dan zo alles staalhard ontkennen da is ook moeilijk te geloven, alle Fitte zon voorbeeldprof dat hij was, ik heb er nog altijd hartzeer van dat hem diee ontsnapping in zijne laatste helleklassieker ni heeft kunnen succesvol afronden
Damn echt ik weet ni meer wak er moe van peizen tis eigelijk te zot om van te klappen |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Langs den andere kant zou HLN zo een artikel van dergelijk kaliber durven publiceren, waar van de eerste tot de laatste letter geen hol van waarheid in zit ?? Dan kunnen ze den boel direct opdoeken met de schadeclaims de ze naar hunne kop gaan krijgen, da weten ze ook !
Daarstraks Fitte en Nuyens op de radio die totaal uit de lucht vielen, allé zouden die dan zo alles staalhard ontkennen da is ook moeilijk te geloven, alle Fitte zon voorbeeldprof dat hij was, ik heb er nog altijd hartzeer van dat hem diee ontsnapping in zijne laatste helleklassieker ni heeft kunnen succesvol afronden
Damn echt ik weet ni meer wak er moe van peizen tis eigelijk te zot om van te klappen |
+1. meestal schrijven journalisten dergelijke artikels op basis van 1 dubbelgecheckte anonieme bron. in dat HLN artikel spreken ze van 8(!) bronnen. dat is ontzettend veel. |
|
|
| Config |
oh.. didn't know.. ik lees geen HLN :toothless
8 bronnen is enorm veel. maar in het verhaal ging het toch telkens over 1 anonieme getuige, of ben ik nu verkeerd? |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Config
oh.. didn't know.. ik lees geen HLN :toothless
8 bronnen is enorm veel. maar in het verhaal ging het toch telkens over 1 anonieme getuige, of ben ik nu verkeerd? |
2 anonieme dokters
ex-vriend van lefevre
anonieme quick-step wielrenner (huidige ploeg)
.. |
|
|
| Config |
Ja ik doelde dus blijkbaar op die renner van de huidige ploeg..
waarom in godsnaam?
dat kan er bij toch niet in. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Config
Ja ik doelde dus blijkbaar op die renner van de huidige ploeg..
waarom in godsnaam?
dat kan er bij toch niet in. |
wat bedoelt ge ? waarom anoniem?
Omdat hij anders buitengesmeten wordt en niet meer moet hopen om ooit nog aan de bak te komen in het wielermilieu.
Praters worden nl uitgespuwd |
|
|
| Config |
nee.. waarom zou je zoiets zeggen als je zelf een renner bent uit de huidige ploeg..? Als je een renner bent bij Quick-step ga je toch uberhaupt ZELF niet aangeven dat er zo'n structuur aanwezig is? Dat hij het anoniem doet is volstrekt normaal, maar waarom?
anyway, wat hier nu aant gebeuren is is triest, het komt er niet zomaar, er zullen wel dingen loos zijn, maar dit is een ENORME bom die gaat losbarsten.
| quote: | Michielssens: "Wij zijn geen onderzoeksrechters"
"We krijgen veel telefoontjes van mensen met bevestigingen", zegt Het Laatse Nieuws-journalist Maarten Michielssens. "We hebben de getuigenis van die Quick-Step-renner op band staan. Tom Boonen zou meteen zijn ploegmaat herkennen. De verklaringen zijn ook ondertekend, meer kunnen wij niet doen. Wij zijn geen onderzoeksrechters." |
Dan wil ik dat bandje wel es horen... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
nee.. waarom zou je zoiets zeggen als je zelf een renner bent uit de huidige ploeg..? Als je een renner bent bij Quick-step ga je toch uberhaupt ZELF niet aangeven dat er zo'n structuur aanwezig is? Dat hij het anoniem doet is volstrekt normaal, maar waarom? |
de grote lijnen van hetgeen die renner zegt, en de reden waarom hij het zegt, kan je ook op tt lezen (en ik vermoed ook op sporza.be) ;) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Config
nee.. waarom zou je zoiets zeggen als je zelf een renner bent uit de huidige ploeg..? Als je een renner bent bij Quick-step ga je toch uberhaupt ZELF niet aangeven dat er zo'n structuur aanwezig is? Dat hij het anoniem doet is volstrekt normaal, maar waarom?
|
Omdat hij het hypocriet gedoe van de persoon Lefevre beu was. Langs den ene kantde ethische code prediken en tegen alles en iedereen hoog van den door blazen, ma langs den andere kant zelf ni voor eigen deur veegt.
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_...art/index.shtml
zie video vrt uitzending |
|
|
| Config |
| ja deze had ik al gezien hoor.. kzou het gewoon eens volledig willen lezen eigenlijk.. én dat bandje horen, als dat ooit zal vrijgegeven worden natuurlijk, wat ik ten zeerste betwijfel.. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Config
oh.. didn't know.. ik lees geen HLN :toothless
|
Ik ook niet;) twas op Morgen Beter gisteren:p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Bertn
Ik ook niet;) twas op Morgen Beter gisteren:p |
...waar Gui Polspoel zich zoals gewoonlijk weer ontzettend belachelijk heeft gemaakt.
Benieuwd wat J.M. Dedecker te zeggen heeft aan de tafel vanavond. |
|
|
|
|