|
De sport thread (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Tuurlijk, ik zeg ook niet dat er geen fysieke component is. Volgens mij is dat gewoon niet de doorslaggevende factor in formule 1. Plaats Michael Schumacher in de slechtste wagen in het circuit, en kan hij dan nog 6 van de 7 GP's winnen?
*dit is effectief een gewone vraag, geen retorische :) *
Ik zeg gewoon dat ik het pas echt sport zou vinden als iedereen min of meer dezelfde wagen zou hebben. Net zoals alle wielrenners min of meer dezelfde fiets hebben en het niet afhangt van hun fiets maar van hun benen om als eerste boven op de Mont Ventoux te komen... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Tuurlijk, ik zeg ook niet dat er geen fysieke component is. Volgens mij is dat gewoon niet de doorslaggevende factor in formule 1. Plaats Michael Schumacher in de slechtste wagen in het circuit, en kan hij dan nog 6 van de 7 GP's winnen?
*dit is effectief een gewone vraag, geen retorische :) * |
In de slechtste wagen misschien niet... maar in een mindere wagen misschien wel ja... En als ze jou in Shumacher's wagen proppen verlies je toch ook? ;) |
|
|
| Pumaz |
Toegegeven, de auto is belangrijk, maar niet alles hoor..
Het talent voor de toekomst trouwens: Jenson Button
Ow ja, misschien wisten jullie dit maar ik las er nog niks over: Jelle Van Damme is van Ajax naar Southampton gegaan :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Waarschijnlijk ja :D
Maar puur hypothetisch: zou het niet spannender zijn als alle coureurs in evenwaardige wagens rijden? Dan zou de fysieke capaciteit en de echte rijvaardigheid dé beslissende factor zijn, en dan zou het voor mij veel meer "sport" zijn dan het nu is...
Trouwens, ik heb niks tegen Michael Schumacher hoor, hij is gewoon de beste, anders sta je geen jaren afgescheiden aan de top! :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
Wie wint het ek? --> Frankrijk
Wie volgt de nba finales die ze nu ook op sporza uitzenden? --> ikke nie
Wie wint wimbledon? --> Philippoussis/Venus
Wie wint de tour? --> Jan Ülrich
Wie behaald een olympische medaille voor België? --> Filip Meirhaeghe
En welke olympische droom wil je zelf nog waar maken? --> Ikke? :haha: |
|
|
| Pumaz |
Er is zoveel dat ze zouden kunnen doen om Formule 1 intressanter te maken... zoals heuveltjes zetten ;)
Er is spijtig genoeg veel te veel met sponsoring bij betrokken, ik denk dat het nooit om dezelfde autos zal gaan. |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Er is zoveel dat ze zouden kunnen doen om Formule 1 intressanter te maken... zoals heuveltjes zetten ;)
|
Jaja, zalig: houten balkjes |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Jaja, zalig: houten balkjes |
En dan is er net één rijder die erover kan springen terwijl de rest moet uitstappen :toothless |
|
|
| Pumaz |
| Om hun wagen te duwen? :toothless |
|
|
| Nyah |
Wie wint het ek? Spanje
Wie volgt de nba finales die ze nu ook op sporza uitzenden? not me
Wie wint wimbledon? Ferrero/Venus
Wie wint de tour? Lance Armstrong
Wie behaald een olympische medaille voor België? Kim Gevaert
En welke olympische droom wil je zelf nog waar maken? vroeger misschien ambitie in atletiek - nu ben ik lui, dus niets :tongue2 |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nyah
vroeger misschien ambitie in atletiek - nu ben ik lui, dus niets :tongue2 |
Raar maar waar, maar luiheid en atletiek vallen dus perfect te combineren... |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Raar maar waar, maar luiheid en atletiek vallen dus perfect te combineren... |
Euh :o Hoe dan? :p |
|
|
|
|