|
De sport thread (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Als de hollanders deruit liggen da ik es een rondje maken al toeterend door de wijk se.
Zien wie dan vies kijkt :D
|
Gij, als 50 hollanders u insluiten en met baseball-bats uw auto beginnen te bewerken :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Gij, als 50 hollanders u insluiten en met baseball-bats uw auto beginnen te bewerken :p |
lol sure, dan smijt ik wel met wa platte KAAS :p |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Freezel
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
Hahaha, net goed voor die duitsers :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
Hoezo arrogant???
jonge jonge het moest eens andersom zijn
De "stomme wissel" van Robben is alweer vergeten, Ze worden zelfs al weer Europees Kampioen nu, Stelletje Idioten |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Hoezo arrogant???
jonge jonge het moest eens andersom zijn
De "stomme wissel" van Robben is alweer vergeten, Ze worden zelfs al weer Europees Kampioen nu, Stelletje Idioten |
soooooooooooooo true !!!
en dan vragen de meeste hollanders zich nog af waarom wij Belgen zo tegen de hollanders zijn...
Ge zijt ni alleen die er zich zo in opjaagt :) |
|
|
| dj Zevan |
tegen de zweden zullen ze toch veeeeeeeel beter moeten spelen, want echt goed wast gisteren ook nie, tegen n derde klasse ploegske, en dan ondertss duitsland belachelijk maken dat ze het niet knn halen tegen de "B" ploeg van tsjechië (en als ge de kansen van die wedstrijd zag, kwamen de tsjechen en dus ook de hollanders serieus goed weg)
eindelijk heeft dick makaay der ns ingezet, 5min opt veld en al prijs
vind hem stukke beter dan van nistelrooj voort moment
zeggen de hollanders dat ruud op scherp staat, inleggertje (wat buitenspel was) en half naast de bal getrapte penalty, kan geen man fatsoenlijke dribbelen, ne bal te goei aanpakken ook nie
maar goed
allemaal onze zorg nie
zullen ns zien tegen gemotiveerde zweden vol zelfvertrouwen wat dat gaat geven |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
zullen ns zien tegen gemotiveerde zweden vol zelfvertrouwen wat dat gaat geven |
4 - 0 voor Zweden :D |
|
|
| Gladius |
zweden wordt overschat imo. ze hebben een goei spitsenduo maar als ze tegen een echt serieuze tegenstander moeten (of holland er één is laat ik in het midden) liggen ze onder. Zoals tegen italië bv.
Naja hopelijk ligt nederland er iig snel uit! |
|
|
| Pumaz |
| En wat vinden de mensen van Engeland-Portugal? :rolleyes: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Pumaz
En wat vinden de mensen van Engeland-Portugal? :rolleyes: |
go portugal! 0-1
ennnnn, wat vonden de mensen van de goal van Ballack? :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
ennnnn, wat vonden de mensen van de goal van Ballack? :eyes: |
Ik was er efkes ni goe van, zo perfect op de slof genomen, yeah baby! :eyes:
Die van Heinz was anders ook ni mis, al had ik het gevoel dat Kahn die bal 3 jaar geleden wel nog uit de hoek had gezweefd... |
|
|
| Phortastic |
en die goal van john dahl thomassen dan !!!
goal van het EK imo ! |
|
|
| Freezel |
Come on England! Come on England!
Ik hoop echt Engeland. Ze zijn wel weer eens toe aan een halve finale/finale op een groot toernooi :) |
|
|
|
|