return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 143)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Standard verliest met 3-1 van Zulte-Waregem en pakt ook 2 keer rood (Dante en Fellaini). Ik ben eens benieuwd naar het verslag straks :nervous:


aaah, ze hervallen in hun oude gewoonten :)
Jasperovitsj
Yup. En als ik het zo lees had Defour ook nog rood moeten pakken zelfs :nervous:

Genk profiteert er maar mooi van:

Racing Genk - Cercle Brugge 3-0*
Soetaers 1-0, Ljubojevic 2-0, Haroun 3-0
Antony
proficiat belgië ! was wer effe geleden da we de quartfinales haalden in de Davis-cup. Vliegen verrast me wel, moet bangelijke sfeer zijn nu in die groep.
djcresto
lievez
wa doet diejen ezel op die affiche :p
djcresto
quote:
Originally posted by lievez
wa doet diejen ezel op die affiche :p

:D

sponsors lokken :o
CygnusX
quote:
De Duitse toprenner Jan Ullrich, in 1997 winnaar van de Tour de France, heeft vandaag in Hamburg zijn afscheid bekendgemaakt.

De 33-jarige Duitser, die in mei in opspraak kwam in de Spaanse bloeddopingaffaire rond dokter Fuentes, haalde eveneens zwaar uit naar de federaties en de media: "Ze beschouwen mij als een zware crimineel".


Dit vind ik spijtig, ik zag hem graag koersen :(
Antony
hoe staget me de beta wielerprono ploeg?
CygnusX
quote:
Originally posted by Antony
hoe staget me de beta wielerprono ploeg?


Geen idee. MikeVee?
Jasperovitsj
Ploegen aanpassen kan nog tot 3 maart, dus haasten is de boodschap :)

MikeVee
Neenee, ben het niet vergeten. Vandaag of morgen maak ik wel een wielerthread aan voor alle wielerwedstrijden en de prono. :D
Antony
allright :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement