return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 131)
View this Thread in Original format
Phortastic
quote:
Originally posted by MikeVee
Dit evenement is wel groot genoeg voor een eigen topic, ik zal wel wachten met reageren tot Jasper er een topci over aangemaakt heeft. :p


rofl :haha: :haha: :haha:
Antony

Wat een atleet die zijn laatste race dit weekend heeft afgewerkt, geboren op een crossmotor, 10 wereldtitels, 101 GP zeges. "875cc" kampioen. En een geweldig karakter.


kgaan hem missen, ik hoop dat de opvolging de verwachtingen meteen kan inlossen!
Eagle`
spijtig dat carmichael er ni bij was bij de motorcross der naties, everts heeft er eigelijk nooit van kunnen winnen
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Eagle`
spijtig dat carmichael er ni bij was bij de motorcross der naties, everts heeft er eigelijk nooit van kunnen winnen


mja, moet natuurlijk ook wel in zijne context gezien worden. Motorcross der naties is in principe de dagzege nog steeds het belangijkste. De keren dat Everts enigzinds kans maakte op winst verkoos hij ervoor om op veilig te rijden en zo de dagzege voor Belgie binnen te halen.

en de opvolging zal wel verzekerd zijn, Liam gaat volgens mij ook ne grote worden :D
Config
Kan waspoeder sporen van epo wegwassen?

ma 02/10/06 - Zwitserse dopingjagers hebben het vermoeden dat renners die zich doperen wasmiddel gebruiken om een positieve plas te camoufleren.
Wasmiddelen bevatten protease en dat is een enzym dat vlekken verwijdert uit kleren.
Een Zwitsers laboratorium ontdekte dat het ook gebruikt kan worden om epo in de urine te camoufleren.

Speurders vermoeden dat dopinggebruikers die truc al een tijdje kennen en toepassen.

"In meerdere stalen zien we dat er geen epo meer opduikt, zelfs geen lichaamseigen epo. Zo kwamen we de camouflagemethode op het spoor", klink het.

Het WADA roept nu alle dopingcontroleurs op om de renners goed in de gaten te houden tijdens de dopingtests.


[sporza.be]
Shadowkid
Spijtig dat het WK F1 op deze manier belist wordt..

quote:
Fernando Alonso: "Geloofde mijn eigen ogen niet"

zo 08/10/06 - Als Fernando Alonso een puntje pakt in de GP van Brazilië, over twee weken, volgt hij zichzelf op als wereldkampioen. Hij won immers de GP van Japan, terwijl Michael Schumacher zijn motor opblies. Alonso wil nog niet over een nieuwe titel spreken "want in Brazilië kan er vanalles gebeuren". Maar Michael Schumacher denkt daar anders over: "De strijd is gestreden."

Fernando Alonso, vijfde op de grid, maakte een goeie start en snelde meteen Trulli voorbij. Na twee ronden ruimde Massa (pole) plaats voor Schumacher. De Ferrari's legden elkaar geen duimbreed in de weg.




Schumacher zorgde voorin voor een one-man-show, maar Alonso weigerde de handdoek te gooien. Na vijftien ronden was Alonso ook verlost van die tweede Toyota, die van Ralf Schumacher. De Spanjaard rukte op.

De Ferrari's, op 1 en 2, bepaalden het tempo. Maar de eerste doortocht in de pits werd een kolfje naar de hand van Alonso (foto). Felipe Massa verloor te veel tijd en zag Alonso voor hem opduiken.

De tweede helft van de race draaide uit op een saaie bedoening. Schumacher leek af te stevenen op winst, psychologisch voordeel en een nakende achtste titel in Brazilië. Maar het noodlot sloeg toe.

Op zeventien ronden van het einde blies Schumacher uit het niets z'n motor op. Verbijstering alom, niet in het het minst bij de Ferrari-stal. De Duitser lachte groen, Alonso pakte de tien punten.

Fernando Alonso: "Ik geloofde mijn eigen ogen niet"

Fernando Alonso boekte zijn zevende GP-zege van het seizoen. Deze zege smaakt zoet: zijn laatste dateert immers van 25 juni (Canada) en bovendien kan hij in Brazilië, net als in 2005, de titel pakken.

"Ik geloofde echt mijn ogen niet toen ik rook uit Schumachers auto zag komen", glunderde Alonso. "Want hoe vaak gebeurt het dat een Ferrari-motor het begeeft? Het overkomt zelfs de beste."

"Over de titel wil ik nog niet spreken. Al weet ik dat ik er dichtbij ben. Maar net zoals hier, kan in Brazilië vanalles gebeuren. Misschien heb ik pech en blaas ik mijn motor op."



Michael Schumacher: "Het mocht blijkbaar niet zijn"

Zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher had lange tijd zijn schaapjes op het droge, tot het noodlot toesloeg.




"Om heel eerlijk te zijn, ik denk dat de titelstrijd gestreden is", zei een nuchtere Schumacher (foto).

"De kans dat ik afscheid neem met een nieuwe titel is nihil, maar ik heb de teleurstelling al verteerd."

"Ik heb alles geprobeerd, maar het mocht blijkbaar niet zijn. Het is het einde van de wereld niet."

"Hopen op pech voor Alonso in de laatste GP wil ik niet. Op die basis wil ik geen succes boeken."

"Maar we moeten eerlijk zijn: hij heeft slechts één puntje nodig, dat wordt dus een gezondheidswandeling."
FCB_Fanatic
ik blijf Schumacher ne klootzak vinden maar het feit dat em zijn 'nederlaag' zo goed opneemt verdient toch wel enig respect. Had ik eigenlijk niet van em verwacht ...
The_G0dfather
Jammer dat 'n manoever zoals met Villeneuve in 97 niet zou volstaan
:D

'k Geloof er ook niet echt meer in maar ja, 't is nog mogelijk en ik zal wel hopen op pech in Brazilië!!!
The_G0dfather
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ik blijf Schumacher ne klootzak vinden


thats what makes 'm so divine :happy2:
TOR
Interlagos is een vrij smal circuit ook, dus het komt er voor Alonso op aan vooraan in het veld te zitten, anders is het risico op contact reëel. Er kan veel gebeuren in F1, dus ik wacht met juichen tot aan de streep ;)

En volgend jaar, go Kimi!!

Antony
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ik blijf Schumacher ne klootzak


laten we deze met zen allen quoten. er is dus misschien toch een god :p
FCB_Fanatic
Henin - Hingis is nog steeds bezig op Canvas

Hinin was enorm goed bezig, eerste set gewonnen met 6-2 en in de tweede stond ze ruim voor. Maar ze heeft uiteindelijk die tweede set nog uit handen gegeven. Derde set is nu nog bezig :)

edit: henin heeft in de derde set orde op zaken gesteld en die met 6-1 gewonnen en dus ook de match gewonnen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement