|
De sport thread (pg. 81)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
en zelfs good 'ol Frankske Vandenbroucke :D |
ik dacht: "jah, als er 1ne het peleton goed kan afstoppen zal hij het wel zijn" |
|
|
| MikeVee |
| BeTA wielerprono Winnaar: Bunz, CygnusX, MikeVee, Anthony vd :D |
|
|
| Antony |
^ kben zelfs van de laatste plaats af met men tour de france ploeg... :rolleyes:
iemand het journaal gezien? de commentaar van hulptrainer De Mol op Conceiçao was hilarisch!
"hemdje in de ref zijn gezicht? Sergio gooide het willekeurig weg en er stond veel wind..."
terwijl hij dit zei liet vrt tegelijk de beelden zelf lopen :stongue: |
|
|
| Jasperovitsj |
Vrt teletekst schreef:
"Stéphane Demol (assistent-coach):
Voor een rode kaart zonder dat er
iemand echt gewond is, verwacht ik een
schorsing van twee speeldagen. Dat
shirt in het gezicht van de ref? Tja,
dat komt toevallig wat in de buurt van
Verveckens gezicht. En er stond ook wel
veel wind. Maar we mogen dit ook niet
gaan overdrijven: er zijn geen doden
gevallen. Conceiçao zal een straf
krijgen en hij zal die uitzitten. Maar
wij zullen hem niet laten vallen."
ROFLOL² :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Phortastic |
| idd die Demol is echt gieren. Toen ik da opt nieuws hoorde kwam ik ook nimeer bij :stongue: |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Vrt teletekst schreef:
"Stéphane Demol (assistent-coach):
Voor een rode kaart zonder dat er
iemand echt gewond is, verwacht ik een
schorsing van twee speeldagen. Dat
shirt in het gezicht van de ref? Tja,
dat komt toevallig wat in de buurt van
Verveckens gezicht. En er stond ook wel
veel wind. Maar we mogen dit ook niet
gaan overdrijven: er zijn geen doden
gevallen. Conceiçao zal een straf
krijgen en hij zal die uitzitten. Maar
wij zullen hem niet laten vallen."
ROFLOL² :haha: :haha: :haha: |
lol, 2 speeldagen :rolleyes: Het reglement zegt tussen de 2 tot 3 jaar schorsing voor het slaan van een scheidsrechter...
Maar kom, Preud'homme zal er wel voor zorgen bij den bond... |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Nabistai
lol, 2 speeldagen :rolleyes: Het reglement zegt tussen de 2 tot 3 jaar schorsing voor het slaan van een scheidsrechter...
Maar kom, Preud'homme zal er wel voor zorgen bij den bond... |
die 2 speeldagen is enkel nog ma voor het spuwen eh susse :)
edit: alleé voor te fluimen zegt lolol |
|
|
| djcresto |
mja die Portugees mag wel eens gestraft worden voor zijn gedrag. Hij gaat er toch soms wel serieus over met al zijn gezeik.
Aan de andere kant, hoelang wordt iemand maar geschorst als hij een tackle doet waardoor de tegenspeler een been kan breken. Das nog veel erger imo. |
|
|
| krikke |
| Gedaan met de zever, die kerel moet zwaar gestraft worden !!!! :whip: |
|
|
| Antony |
zlatan heerst
 |
|
|
| Phortastic |
| jup heb ik eens op tv gezien. Geniale goal. Natuurlijk wel "maar" in holland he. Kzie hem da ni in italie doen tbh :p |
|
|
|
|