|
De sport thread (pg. 116)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Bwa, sterk ploegske da valt nog te bezien. Het middenveld en aanval ziet er op papier zeker goed uit, maar er zijn veel nieuwe spelers en het is toch nog maar afwachten hoe dat gaat lopen. Verder ga ik er van uit dat Kompany niet blijft en dan hebben ze toch niet zo'n sterke verdediging hoor. Geen Kompany en Tihinnen meer, hoe gaan ze dat oplossen? En ge kunt een Van Damme dan mss wel op de plek van Tihinnen zetten maar ik ben eigenlijk nooit fan geweest van Van Damme. Geen slechte verdediger maar komt in wedstrijden van hoger niveau toch wat te kort imo. Zelfde geldt voor Deschacht. En op rechts hebt ge dan Van Den Borre, das ne goeie middenvelder (als 'm af en toe wa meer zou nadenken voor 'm iets doet) maar als rechtsback toch wel 2e keus zenne. |
Vervanger van Tihinen is Juhasz he. Onlangs heeft Kompany trouwens laten weten het helemaal niet erg te vinden om nog 6 maand of een jaar te blijven, doordat hij met zijn blessure veel gemist heeft. Dat speelt in het voordeel van Anderlecht, want dan zal Kompany waarschijnlijk ni lastig doen als Anderlecht een bod < 15 miljoen afwijst. En als hij dan toch vertrekt, zullen ze geld hebben voor een (hopelijk toch) waardig vervanger.
En de enige ploeg die waarschijnlijk op dit moment 15 miljoen of meer zou geven, is Chelsea. Moest hij niet geblesseerd geweest zijn, zouden er waarschijnlijk wel ploegen zijn die 15 miljoen of meer bieden.
Maar er zou wel nog een centrale verdediger mogen bijkomen als back-up. Tenzij er iemand uit de jeugd goed genoeg is. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Real
MikeVee, je mag me toevoegen aan de BeTa ploeg op wielerprono.be. :)
Gebruikersnaam: Real
De site laat me geen verzoek indienen. Ik krijg een vieze error. :whip: |
Dat kan ik niet, je moet jezelf toevoegen bij het team. BeTA team ergens selecteren en dan de code ingeven: 2d7c7d767d74c1 . Zal zichzelf wel uitwijzen aangezien het bij de andere ook gelukt is ;) .
edit: Zie dat het gelukt is. :) Welkom bij team BeTA. |
|
|
| Gladius |
hoe zit het met de WK koorts bij jullie?
ik zal er aan moeten weerstaan vrees ik, examens =<. de topmatchen (uiteraard) en af toe nen helft meepikken moet wel te doen zijn denk ik.
I'm only human =) |
|
|
| mellow_head |
| Jaja overmorgen is het zover :cool: |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Gladius
hoe zit het met de WK koorts bij jullie?
|
zit nog op men normale lichaamstemperatuur hoor. zolang het geen halve finales zijn kijk ik toch enkel maar naar de samenvattingen, zo heb je alle goals ook gezien, moet je geen 90 minuten ( X hoeveel matchen?) naar tv staren :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik ga alvast proberen om de wedstrijden van de Brazilianen en de Argentijnen mee te pikken, en voor de rest af en toe eens een helftje bekijken :) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Bwa, sterk ploegske da valt nog te bezien. Het middenveld en aanval ziet er op papier zeker goed uit, maar er zijn veel nieuwe spelers en het is toch nog maar afwachten hoe dat gaat lopen. Verder ga ik er van uit dat Kompany niet blijft en dan hebben ze toch niet zo'n sterke verdediging hoor. Geen Kompany en Tihinnen meer, hoe gaan ze dat oplossen? En ge kunt een Van Damme dan mss wel op de plek van Tihinnen zetten maar ik ben eigenlijk nooit fan geweest van Van Damme. Geen slechte verdediger maar komt in wedstrijden van hoger niveau toch wat te kort imo. Zelfde geldt voor Deschacht. En op rechts hebt ge dan Van Den Borre, das ne goeie middenvelder (als 'm af en toe wa meer zou nadenken voor 'm iets doet) maar als rechtsback toch wel 2e keus zenne. |
Mja Van den Borre das nog zo'n afgrijselijke situatie. Die zal waarschijnlijk ni lang meer blijven want Anderlecht wil er absoluut vanaf (dieper ga ik hier niet op in, geloof het of geloof het niet).
Ik ga er in ieder geval wel van uit dat onze Vincent blijft :D Na zijn lange blessure krijgen we nooit meer dan 10 miljoen (wat Lyon nu aanbied samen me nen aftakelende rechtsachter), en RSCA zal hem niet aan die prijs verkopen. Moest hij nu absoluut wegwillen dan was het een heel andere zaak, dus ik denk da hij nog een 6-tal maandjes blijft :)
Een verdediging Deschacht - Juhasz - Kompany - Van Damme/Nieuwe speler/VdB valt volgens mij nog heel goed mee :)
Het grootste probleem is volgens mij nog steeds de aanval, want als Frutos nog is uitvalt hebben we daar absoluut niks meer staan (buiten Serhat dan). Als het middenveld op elkaar kan inspelen dan zie ik het héél positief in (vooral omdat Brugge en Standard kwalitatief niks verbeteren ):D |
|
|
| mellow_head |
| Binnen 40 min tennis! |
|
|
| Eagle` |
moeha Clijsters bites andermaal the dust :D
twas eigelijk geen wedstrijd, aantal unforced(forced) errors was absurd |
|
|
| mellow_head |
| Heeft de match wel 50 min geduurd? :conf: want da was ech pokkesnel gedaan! :eyes: |
|
|
| MikeVee |
| Volgens mij moest ze verliezen van pa Clijsters aangezien de vanaf morgenavond voor een maand in de Limburg voor zijn TV wil liggen ipv op een tornooi te zitten. :rolleyes: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Volgens mij moest ze verliezen van pa Clijsters aangezien de vanaf morgenavond voor een maand in de Limburg voor zijn TV wil liggen ipv op een tornooi te zitten. :rolleyes: |
:haha: |
|
|
|
|