return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 [154] 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 154)
View this Thread in Original format
TOR
JimTV moest destijds zo nodig op de plaats van Eurosport komen in het Brugse :rolleyes:
Real
Wij hebben hier al jaren geen EuroSport meer. :(
Antony
quote:
Originally posted by _Jedi
Zonet reed belgisch Autosport talent Jérome D'Ambrosio een podium in Zweden, dat in het International Formula Masters.
Knap gereden van plaats 5 naar 2, om dan eigenlijk wel te kunnen winnen maar hij dacht aan de titel.
Race was live te volgen op Eurosport.
Hij vergroot ook zen puntenvoorsprong in dat kampioenschap!
Waar hij aan de leiding staat!

Als je een ladder zou nemen met onderverdelingen in klasses en kampioenschappen waar Formule 1 op 1 staat dan staat Jérome D'Ambrosio op trapladder 4.


en volgend seizoen rijd hij in een wagen van Anderlecht rond :D
djcresto
digitale tv

eurosport 1 en 2

:D
Push2005
quote:
Originally posted by TOR
JimTV moest destijds zo nodig op de plaats van Eurosport komen in het Brugse :rolleyes:


We Like To Party > Eurosport

lol
_Jedi
quote:
Originally posted by Antony
en volgend seizoen rijd hij in een wagen van Anderlecht rond :D

who know's... maar persoonlijk denk ik nog altijd dat dat kampioenschap Superleague Formula ofzo... tot nu toe niet zal doorgaan.
Ik zit er ook niet op te wachten, kwens hun zeker het succes toe.

De Autosportwereld staat er int algemeen zeer sceptisch tegenover:
1- Een zoveelste nieuwe eenzitter serie heeft men echt niet nodig, er zijn er al zoveel.
2- De eerste jaren zijn zowiezo al verlies voor de organisatoren;
ze denken pas na enkele jaren winst te maken.
3- Piloten in overvloed om de zitjes in te vullen, maar (autosport)teams? zoiets is niet gratis
4- De technische kant van de zaak is nog het meest verbazingwekkend: 700 Pk, V12 .. een oude en niet toekomst gerichte formule, aangezien alle autosportklasses (ook Formule 1) groen moet beginnen denken en werken (minder verbruik, andere energiebronnen, kostenbesparend)
5- Ze willen de voetbalsupporters van de ploegen ook naar de circuits lokken maar geef nu toe, wat gaan de voetbalsupporters doen als er op hetzelfde moment een race is en een voetbalwedstrijd van hun ploeg?
6- Men heeft dit project al eens geprobeerd in 2002 (peisk), toen was Anderlecht ook geďntresseert, maar nog voor er iets geregeld was bliezen de investeerders destijds het project af.

Toch benieuwd wat er van gaat komen...
_Jedi
In het Wereldkampioenschap Rally (WRC) in de Rally van Duitsland is onze landgenoot Francois Duval 2de geworden!!!!


Met een privé ingeschreven Citroën Xsara WRC dreef hij zelfs dubbele wereldkampioen Grönholm in de fout in de laatste proef voor het gevecht om de tweede plaats!!!
Het werd zonet op het circuit van Spa-Francorchamps ook afgeroepen waar vandaag de 1000 Km word vereden.

Belgische vlaggen de hoogte in!!!
Tmag in de politiek dan nog zo slecht gaan,
Dudu is nog nooit zo snel gegaan!:toocool:
Gladius
wow, toch nog 2de geworden, super! toch een talent eh, den Duvve!
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Gladius
wow, toch nog 2de geworden, super! toch een talent eh, den Duvve!


dat mag hij dan toch eens vaker in resultaten omzetten :p

want laten we eerlijk zijn, als je zijn talent gaat afwegen tov zijn prestaties, vind ik de balans toch maar magertjes.
_Jedi
^teveel opgaves.

dat klopt maar ditmaal deed hij dat uitstekend,
tvoelde zelfs beter aan als zen enige overwinning in Australië 2 jaar geleden (tot nog toe).

We kunnen alleen maar hopen dat hij zen wagens meer aan de finish brengt dan voorheen en dat hij zen snelheid behoud.
Iets wat in het verleden altijd wat anders was.

Gladius
voor de aanwezigen; om 15.20 loopt Gevaert de finale van de 100m.
Jasperovitsj
Als ze de lijn van de halve finale doortrekt zie ik ze brons pakken!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 [154] 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement