return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 [163] 164 165 
De sport thread (pg. 163)
View this Thread in Original format
Devilex
Ik neem aan dat de ploeg die samengesteld moet worden enkel voor de voorjaarsklassiekers is?
Jasperovitsj
Yup. De kalender met welke wedstrijden meetellen staat op de site. Best wel eens de puntentelling bekijken, want die verschilt met vorige jaren in die zin dat de oude wereldbekerwedstrijden (Milaan-Sanremo, de Ronde, Parijs-Roubaix, Amstel en Luik-Bastenaken-Luik) meer punten opleveren dan de kleinere wedstrijden. :)
Devilex
Weet er iemand of Astana nu eigenlijk de protour koersen mag rijden?
Jasperovitsj
Protour wel, wedstrijden georganiseerd door de ASO niet. Dus ze zijn al zeker niet te zien in Parijs-Roubaix en Luik-Bastenaken-Luik.
Devilex
Werd de Waalse Pijl ook niet georganiseerd door ASO ?
Jasperovitsj
Dat dacht ik ook ja, maar die wordt nergens vermeld in de nieuwsberichten. Ik ga het risico in ieder geval niet nemen, geen Astana's in mijn ploeg :o En buiten Gusev en Vaitkus hebben ze sowieso niet echt mannen voor het klassieke werk, alleen dan Contador voor de Waalse Klassiekers :)
MikeVee
quote:
Originally posted by Devilex
Ik neem aan dat de ploeg die samengesteld moet worden enkel voor de voorjaarsklassiekers is?


Een nieuwe deelnemer :)

Welkom :D
Devilex
Yes ;)

Is het normaal dat je elkaars ploeg niet kan zien?
Jasperovitsj
Yep, je kan elkaars ploegen pas zien nadat de spelronde is ingegaan. In dit geval 1 maart :)
MikeVee
Nog even bumpen om te melden dat over een week de BeTA WP begint en alle kandidaten nog welkom zijn.
Meer info : zie onderschrift of een paar pagina's terug in dit topic.

*einde spam voor vandaag, kick het nog wel eens naar boven de komende dagen :disbelief *

MikeVee
*kick*

Zie vorige reply :clown:
MikeVee
7 deelnemers met een ploeg voor de WP; dat is een succesje gezien de verminderde drukte hier en het feit dat er een paar hier actieve leden al in een andere ploeg zitten.

Welkom aan de nieuwe deelnemers en moge de beste pronostieker winnen.

btw: wie is lunatic? Ben jij hier actief onder een andere naam of heeft die van iemand de code gekregen om mee te doen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 [163] 164 165 
Privacy Statement