|
De sport thread (pg. 163)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
| Ik neem aan dat de ploeg die samengesteld moet worden enkel voor de voorjaarsklassiekers is? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Yup. De kalender met welke wedstrijden meetellen staat op de site. Best wel eens de puntentelling bekijken, want die verschilt met vorige jaren in die zin dat de oude wereldbekerwedstrijden (Milaan-Sanremo, de Ronde, Parijs-Roubaix, Amstel en Luik-Bastenaken-Luik) meer punten opleveren dan de kleinere wedstrijden. :) |
|
|
| Devilex |
| Weet er iemand of Astana nu eigenlijk de protour koersen mag rijden? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Protour wel, wedstrijden georganiseerd door de ASO niet. Dus ze zijn al zeker niet te zien in Parijs-Roubaix en Luik-Bastenaken-Luik. |
|
|
| Devilex |
| Werd de Waalse Pijl ook niet georganiseerd door ASO ? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dat dacht ik ook ja, maar die wordt nergens vermeld in de nieuwsberichten. Ik ga het risico in ieder geval niet nemen, geen Astana's in mijn ploeg :o En buiten Gusev en Vaitkus hebben ze sowieso niet echt mannen voor het klassieke werk, alleen dan Contador voor de Waalse Klassiekers :) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik neem aan dat de ploeg die samengesteld moet worden enkel voor de voorjaarsklassiekers is? |
Een nieuwe deelnemer :)
Welkom :D |
|
|
| Devilex |
Yes ;)
Is het normaal dat je elkaars ploeg niet kan zien? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Yep, je kan elkaars ploegen pas zien nadat de spelronde is ingegaan. In dit geval 1 maart :) |
|
|
| MikeVee |
Nog even bumpen om te melden dat over een week de BeTA WP begint en alle kandidaten nog welkom zijn.
Meer info : zie onderschrift of een paar pagina's terug in dit topic.
*einde spam voor vandaag, kick het nog wel eens naar boven de komende dagen :disbelief * |
|
|
| MikeVee |
*kick*
Zie vorige reply :clown: |
|
|
| MikeVee |
7 deelnemers met een ploeg voor de WP; dat is een succesje gezien de verminderde drukte hier en het feit dat er een paar hier actieve leden al in een andere ploeg zitten.
Welkom aan de nieuwe deelnemers en moge de beste pronostieker winnen.
btw: wie is lunatic? Ben jij hier actief onder een andere naam of heeft die van iemand de code gekregen om mee te doen? |
|
|
|
|