|
De sport thread (pg. 59)
|
View this Thread in Original format
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Bertn
twas vandaag en gisteren 24uren loop in leuven.
wat een kutevenement:D |
kben er gisteremiddag ook ff naartoe gegaan, kheb nie meegelope dees jaar :)
ma kvind et nog wel es plezant
twas ook een vies goede dj toen ik er was :eyespop:
Open your eyes, Serenity, Silent Waves, Direkt Dizko, .. |
|
|
| The_G0dfather |
barça :crazy:
'k ga er zelfs ni aan beginnen te zeggen hoe goddelijk ze wel zijn |
|
|
| The_G0dfather |
geen EK dus voor de jongeren
watn klotebedoening :(
laatste 30 sec ... :eek:
die mannen hadden nog geen enkele match verloren tijdens de kwalificatie |
|
|
| MikeVee |
Heel goed :p
Komt ervan Proto in doel te zetten. :whip: Dat is vragen om problemen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| De doelpunten waren nu niet direct aan Proto te wijten, eerder aan verdedigende fouten... |
|
|
| Shadowkid |
Idd, echt wel klote voor die jongeren. In tegenstelling tot de echte duivels, verdienden zij wel van door te gaan.
En dat filmke van Ronaldinho is volgens mij toch wel getruceerd ofzo ze. Het is een goddelijke voetballer, maar dat... |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
En dat filmke van Ronaldinho is volgens mij toch wel getruceerd ofzo ze. Het is een goddelijke voetballer, maar dat... |
het lijkt idd out of this world maar 'k geloof het wel, 't staat toch nog steeds op nike.com, denk niet dat die het zich kunnen permitteren om een getruceerd promotiefilpje te maken voor die schoenen en online te plaatsen |
|
|
| Jasperovitsj |
Waarom trapt die zwitser ook die fysiotherapeut aan? :conf:
En wat Volcan deed leek me totaal niet opgezet, als dat al de reden was voor die trap van de zwitser. Volcan loopt naar de spelerstunnel en loopt daarbij half tegen de arm van die begeleider. Tis niet dat hij effectief van zijn koers afwijkt en een duidelijk slagbeweging maakt. Terwijl die zwitser wel duidelijk van zijn lijn afwijkt en die turkse therapeut een laffe trap langs achter geeft. Groot gelijk dat Alpay er dan opvliegt...
Dat de supporters de spelers en de spelersbus met stenen en weet ik nog veel wat bekogelen, dat is natuurlijk onaanvaardbaar... |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Waarom trapt die zwitser ook die fysiotherapeut aan? :conf:
En wat Volcan deed leek me totaal niet opgezet, als dat al de reden was voor die trap van de zwitser. Volcan loopt naar de spelerstunnel en loopt daarbij half tegen de arm van die begeleider. Tis niet dat hij effectief van zijn koers afwijkt en een duidelijk slagbeweging maakt. Terwijl die zwitser wel duidelijk van zijn lijn afwijkt en die turkse therapeut een laffe trap langs achter geeft. Groot gelijk dat Alpay er dan opvliegt...
Dat de supporters de spelers en de spelersbus met stenen en weet ik nog veel wat bekogelen, dat is natuurlijk onaanvaardbaar... |
Ik kan geen rm bestanden afspelen, maar is het dit filmpje: [[ LINK REMOVED ]]
?
Die Zwitser trapt die Turk onder zijn gat, omdat die Turk even daarvoor een Zwitser 'pootjelapt'. De Turk is begonnen. Het zijn slechte verliezers, maar dat wisten we al eerder. |
|
|
| Jasperovitsj |
Well I'll be damned, voor één keer LIJKT Toni eens gelijk te hebben :eyes:
Hoewel er niet echt veel af te leiden is uit dat filmpje, de kwaliteit zuigt enzo... |
|
|
|
|