return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 157)
View this Thread in Original format
Config
quote:
Originally posted by MikeVee
Dan kan je alle piloten evengoed in een fitnesscentrum tests laten afleggen en zie wie het beste scoort :rolleyes:


Waarom? Bij wielrennen doen ze dat toch ook niet? Houdt niet echt steek vind ik.. Gewoon met gelijke auto's , veel spannender en de beste rijders zullen daar alleen maar van profiteren.
_Jedi
^in de lagere autosport klassen rijd men wel 'theoretisch' met hetzelfde materieel.
Wie daar dan veel titels behaalt geraakt dan door dat talent en titels (en jammergenoeg ook de nodige centen) in de F1.

Maar de sport is zo complex en technisch op dat gebied dat je een 100% gelijkheid nooit kan garanderen.
Zelfs al rijd iedere team met dezelfde elke wagen is uiteindelijk ergens verschillend, de ene motor van dat zelfde merk kan altijd wat beter zijn of bepaalde onderdelen beter betrouwbaarder dan een ander van hetzelfde merk.
Daarnaast zitten in de teams wel altijd betere mensen dan in een ander team, bijvoorbeeld een team dat sneller is in het uitvoeren van pitstops of afstellen van de wagens...
Een voetbal ploeg draait toch ook niet alleen goed door één speler? Maar het kan wel de grote factor zijn toch?

Voor sommige is dat Autosport idd 'minder sport' maar autosport draait natuurlijk ook om de auto en niet alleen om de piloot, al krijgt de piloot altijd wel de grootste eer als het gaat om wie wint.

Nu volg ik de sport al 18 jaar en merk uiteindelijk toch dat de echte grote wel in de F1 belandden, maar niet alle groten worden kampioen of winnen races...
TOR
quote:
Originally posted by Config
Vind gewoon dat autopiloten TE afhankelijk zijn van hun materiaal in vergelijking met andere sporten.. Atletiek, triathlon, wielrennen, voetbal.. toch allemaal takken waar een fysieke conditie meer telt dan het materiaal dat je gebruikt om er aan deel te nemen.


Nochtans heeft Jos Verstappen bewezen dat je met het sterkste materiaal (Benetton) niet noodzakelijk goed voor de dag komt. De invloed van de rijders wordt al te vaak onderschat.
Real
Ik heb zondag op ons zaalvoetbaltoernooi een matchke gefloten met een zekere Piet Den Boer op het veld. :wtf:
Jasperovitsj
En Tom Boonen is sportman van het jaar 2007!


Ik ben nu niet direct de grootste fan van Sven Nys, maar na al die jaren eenzaam aan de top van zijn sport verdiende hij nu toch de trofee vond ik. Oké, hij is geen wereld- of belgisch kampioen geworden, maar Boonen heeft nu ook niet echt een grote vis binnengehaald buiten zijn groene trui. Nu ja, volgend jaar dan maar. :)
Gladius
ik verschoot me echt een ongeluk; hoe kan Nys deze troffee nu niet winnen?
djcresto
quote:
Originally posted by Gladius
ik verschoot me echt een ongeluk; hoe kan Nys deze troffee nu niet winnen?


Beetje verrassend is het wel want Nys staat op eenzame hoogte. Maar het blijft wel over veldrijden gaan, een sport die enkel in België populair is. Dat is niet te vergelijken met een prestatie van Henin in een mondiaal verspreidde sport als tennis.
Jasperovitsj
Die redenering zal Nys waarschijnlijk de kop gekost hebben. :)
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Die redenering zal Nys waarschijnlijk de kop gekost hebben. :)


De Belgische korfbalploeg speelt al jaren aan een stuk finales op het WK. Zij worden zelfs nooit vermeld, zelfs niet in de nominaties.
Jasperovitsj
Daar heb je 100% gelijk. Die verdienen ook wel eens wat meer erkenning. :)

Antony
das dan ook een janettesport...

smor om te lachen eh, niks persoonlijk ;) En geen vermelding inderdaad, misschien nekeer het jaar da ze de finale nekeer kunnen winnen van onze noorderburen eh.
Jasperovitsj
Het is altijd een strijd tussen amateurs - in de letterlijke zin van het woord - tegen professionele spelers, dus zolang dat niet verandert zie ik ze niet winnen van de Nederlanders. Hoewel een stunt altijd mogelijk is natuurlijk :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement