|
De sport thread
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
in navolging van de verschillende andere threads hier en ons speciaal opgericht sportkanaal sporza.
Wie wint het ek?
Wie volgt de nba finales die ze nu ook op sporza uitzenden?
Wie wint wimbledon?
Wie wint de tour?
Wie behaald een olympische medaille voor België?
En welke olympische droom wil je zelf nog waar maken?
Allemaal vragen waar veel antwoorden en discussies op kunnen zijn.;) |
|
|
| lievez |
| De hollander winnen het EK NIET |
|
|
| Wildfir3 |
| Schijnt da ze de matchen van het WK 2006 op vtm/vt4 zouden gaan uitzenden? Dolle pret voor de mensen die geen kabel hebben :rolleyes: |
|
|
| Pumaz |
Voor mij persoonlijk is het Sporza-ruzie héél grappig, want ik kijk toch altijd naar Sky Sports :D
Mja, predictions:
EK: ik hoop (natuurlijk) dat Engeland wint, maar Spanje en Portugal hebben beiden een zeer goeie kans vind ik. Ik wil vooral dat Frankrijk, Duitsland of Holland niet winnen :p
NBA: ik zou niet eens weten wie in de finale zit dit jaar :o
Wimbledon: Kim speelt niet, maar ik denk dat Serena op hét tennistoernooi weer 'de oude' zal zijn. Ik wil ook dat Sjarapova wat verder dan normaal komt, gewoonweg om haar nog eens aan het werk te zien.
Wielrennen: intreseert mij geen bal, en daardoor wil ik dat Lance Armstrong wint :toothless
OS: Kim Gevaert misschien een medaille |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by djcresto
Wie wint het ek? Frankrijk
Wie volgt de nba finales die ze nu ook op sporza uitzenden? Kan ik niet ontvangen hier ;)
Wie wint wimbledon? Een van de Belgische of een ...ova
Wie wint de tour? Lance Armstrong :)
Wie behaald een olympische medaille voor België? Belgische tennister(s)
En welke olympische droom wil je zelf nog waar maken? 100 meter sprint winnen met wereldrecord :p
|
|
|
|
| Jasperovitsj |
Wie wint het ek? Ik hoop op Spanje met een geniale Valeron
Wie volgt de nba finales die ze nu ook op sporza uitzenden? Ik heb daarstraks de eerste wedstrijd gezien, en de Lakers kregen dik op hun dak van de Pistons! Maar toch worden ze weer kampioen...
Wie wint wimbledon? Roger Federer
Wie wint de tour? Lance Armstrong of Alexandre Vinokourov. Ullrich gaat aanklampen maar op het beslissende moment falen...
Wie behaald een olympische medaille voor België? Niemand, maar Gevaert gaat wel de finale lopen en pakweg 5de eindigen met een nieuw Blegisch record. Spijtig genoeg is zelfs dat niet genoeg voor de échte wereldtop...
En welke olympische droom wil je zelf nog waar maken? De 10000 meter winnen in een prestigespurt met Gebreselassie en Bekele :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb daarstraks de eerste wedstrijd gezien, en de Lakers kregen dik op hun dak van de Pistons! Maar toch worden ze weer kampioen...
|
kheb toch mijn twijfels. Oneil speelde een prachtmatch, maar payton en malone zijn stokoud. Lakers lijken veel op het real madrid van het voetbal. En dat tegen een vechtersploeg als detroit, ben toch benieuwd. |
|
|
| Pumaz |
| Vroeger was ik nog vrij veel in basket geïntreseerd, maar op de een of andere manier ben ik gestopt met kijken een paar jaar geleden (rond de tijd dat Phil Jackson coach van de Lakers werd). Een korte vraag voor diegenen die wat mee zijn: speelt Grant Hill nog bij de Pistons? |
|
|
| Pumaz |
| Nee dus, merci Steven :D |
|
|
| CygnusX |
Alleen de Tour interesseert me echt uit dat lijstje. Een echte favoriet kan ik nog niet geven, eerst nog wat interviewkes lezen en kijken wat Lance in de Dauphiné maakt :)
Ik hoop alvast dat ie weer zo spannend wordt als vorig jaar. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Alleen de Tour interesseert me echt uit dat lijstje. Een echte favoriet kan ik nog niet geven, eerst nog wat interviewkes lezen en kijken wat Lance in de Dauphiné maakt :)
Ik hoop alvast dat ie weer zo spannend wordt als vorig jaar. |
het wielrennen kan me steeds minder en minder boeien, ik vind dat deze sport veel te veel aandacht krijgt net als tennis.
Een goeie bergrit in de tour zal ik wel meepikken als ik thuis ben of ff naar de finish van de andere ritten kijken. Ik gok op een 6e winst voor Armstrong met ulrich en mayo als outsiders, maar hiermee vertel ik niets nieuws natuurlijk. Tyler hamilton ook niet vergeten, phonak bewijst een zeer sterke ploeg te zijn de laatste dagen. |
|
|
|
|