|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 100)
|
View this Thread in Original format
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by domineesje
ik niet en kelly? ze heeft bang op bootjes, zelf met een armadanight kan ik haar niet overtuigen :s |
dees bootje beweegt niet dus zinkt niet dus Kelly gaat ni verdrinken.... GROOT voordeel.... en dees bootje heeft Nico en Christophe :clown: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Kelly*
het bootje bennek zeker en vast!
Neem broer en (raar maar waar) vriend wss mee..... :happy2:
Pooley!!!!! gij komt toch ook?! |
raar maar waar dat gij op die boot gaat :eyespop: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Kelly*
dees bootje beweegt niet dus zinkt niet dus Kelly gaat ni verdrinken.... GROOT voordeel.... en dees bootje heeft Nico en Christophe :clown: |
hela gij zijt niet celibatair meer he, btw al gevraagd aan Armin ;) |
|
|
| Kelly* |
niet celibatair meer? ever been?!
Nopez, volgende donderdag ;) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Kelly*
niet celibatair meer? ever been?!
Nopez, volgende donderdag ;) |
Kelly vs AvB :o |
|
|
| pooley |
Kzie dat feitelijk wel zitten ,vond het wel leuk verleden keer.
Is overleggen met men vrouw dan. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Fredje (FREDNOVA) hier is al een paar keer geweest denk ik, dus Fredje geef een ons een beetje feed-back aub ;)
De prijs voor de tickets vind ik wel vrij véél: +/- 163 € :nervous: :o |
Global Gathering heb ik nog niet gedaan
wel Godskitchen in club Air in Birmingham leukere sfeer en dat voor 25 a 30 euro inkom, drank is wel wat duurder, makkelijk 4 a 5 euro voor een cola)
+ deftig vliegtuigticket is al gauw 130 a 150 euro
op zo een 'avondje uit' ben je dus wel snel 300 euro armer (niet om elk jaar te doen)
die GG vind ik wat duur (want je moet er dus ook nog raken he) => 500 euro (daar kan je al heel wat leuke dingen mee doen) |
|
|
| FUSyke |
Ik had enkele weken geleden aangekondigd dat Sven Väth op 30 april in CdA zou draaien. De plaats is een vergissing. Het is niet in CdA dat hij gaat draaien maar in SkatePlanet te Antwerpen (Slachthuislaan 70; bij het Sportpaleis).
Line Up:
Sven Väth
Deg
Spacid
VVK 17€
ADK 20€
http://www.keax.be/ |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by FredNova
Global Gathering heb ik nog niet gedaan
wel Godskitchen in club Air in Birmingham leukere sfeer en dat voor 25 a 30 euro inkom, drank is wel wat duurder, makkelijk 4 a 5 euro voor een cola)
+ deftig vliegtuigticket is al gauw 130 a 150 euro
op zo een 'avondje uit' ben je dus wel snel 300 euro armer (niet om elk jaar te doen)
die GG vind ik wat duur (want je moet er dus ook nog raken he) => 500 euro (daar kan je al heel wat leuke dingen mee doen) |
Air Rulez!!!! ben daar ook al paar keer geweest, ook Gatecrasher in het NEC in Birmingham is dik de moeite.... GG staat ook op men verlanglijstje maar zelfde probleem... te kostelijk dit jaar :( |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by pooley
Kzie dat feitelijk wel zitten ,vond het wel leuk verleden keer.
Is overleggen met men vrouw dan. |
Laat iets weten he sjoeke! normaal gaat diene van mij ook eens mee (maar zal wel weer afbellen of moeten werken op laatste moment :rolleyes: kunnen we daar mss mennen B-day vieren:D en kan ik u madam is leren kennen! |
|
|
| MikeVee |
Tientallen artiesten, onder wie de wereldberoemde Tiësto, gaan belangeloos voor Dance4Life optreden in club Outland te Rotterdam! Alle opbrengsten van dit evenement gaan rechtstreeks naar Dance4Life. Dé kick off van het nieuwe actiejaar van Dance4Life!
Een selectie van de beste Nederlandse DJ’s zet de kickoff van Dance4Life op 27 april muzikaal kracht bij. Club Outland, de nu al legendarische nieuwe club, gaat schudden op haar grondvesten als 3000 mensen dansen op de muziek van o.a.:
Tiësto (1hr set), Marcel Woods, Johan Gielen, Benjamin Bates, Roog, Laidback Luke, Ricky Rivaro, Gregor Salto, Marnix, Dimitri, Don Diablo, Brian S, Victor Coral, Fedde Le Grand, Wannabe a Star, Jesse Voorn, Sandrien, Norman Soares, Zoëxenia en Miss Bunty.
Kaarten à €15,- zijn vanaf 4 april verkrijgbaar via Ticketbox en Ticketonline. Wees er snel bij! Meer info op www.outland.nl |
|
|
| domineesje |
Na een tussenpauze van meer dan 1 jaar zijn we terug .
Sensational Retro Night part III
zal plaatsvinden op vrijdag 30 Juni in Hangaar I
DJ LINE UP:
22h - 0.30h Steve ChilleM (Extreme - Boccaccio)
0.30h - 2h Bolle (Eros - Lagoa)
2h - 3.30h Phi Phi (At The Villa - Extreme)
3.30h - 5h Cosmo (Carat - Extreme)
5h till end Dj-Superk vs. Steve Chill |
|
|
|
|