|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 326)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Progrez
Die Pieter-Jan Verachtert van 'I love the 90's'. Zou dat dezelfde clown zijn als die van de D-Devils en Eyes Of Tanatloc? |
En Outworld - The end! :crazy: |
|
|
| Devilex |
==> 300% aanwezig!
Eurodance rules!!!!!!!!!!!!!!!!
Op vlak van evolutie in de muziek beleefden we in de jaren 90 toch de climax. Elk decennia had zijn eigen stijl en cultuur; jaren 60 (Rock 'n Roll), jaren 70 (Disco), jaren 80 (New Wave/New Beat), jaren 90 (House).
Sinds 2000 zijn we in een periode gekomen waarin alles uit die voorgaande decennia door de remixmolen is gehaald. |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Maar ook DJ SASH! is van de partij. Hij vertegenwoordigt de latere jaren negentig met een twee uur durende dj-set. |
:crazy:
dit zie ik wel volledig zitten! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En Outworld - The end! :crazy: |
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| djcresto |
pff de afkijkers ==> www.danceintothenineties.be
Met DJ Cresto :p
Anyway ziet er wel een leuk feestje uit in de Ethias Arena. 2 brothers on the 4th floor en Culture beat waren men absolute favorieten in die tijd :D |
|
|
| FUSyke |
Fri 11/01/08 Coincidence Records Presents ... @ Noxx (Salle Noir)
Timetable:
00u00: Edward Molton
02u00: Chaim
04u00: Fred Nasen
Nog een berichtje ivm morgenavond: "Alright, morgen is't zover, en aan de guestlist te zien gaan we daar maybe nog wel wat speciale dingen mogen horen, want oa. James Blonde en Guy J komen ook speciaal overgevlogen voor het feestje. Guy J moogde trouwens op een van de volgende edities verwachten."
Grote kans dat ik morgen nog eens naar de Noxx ga :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Guy J moogde trouwens op een van de volgende edities verwachten."
|
\o/ |
|
|
| The_G0dfather |
old news
en veel geld zit er ook niet in die flyer :p
soit, doet er niet toe, nice to see quality music
wss present, ofwel id charlatan nog
:D |
|
|
| Progrez |
De datum van Nature One 2008 is bekend!
 |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Alleen 2 Fabiola ontbreekt imo nog op de line-up :D |
En jawel, 2 Fabiola zal dus special guest zijn die avond!!! :crazy: :cool:
(bron: Pat Krimson himself)
Nu ga ik dus zeker!:p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
2008
JANUARY
Saturday 19/01 > Mindcontroller @ Hemkade, Zaandam (NL) - Yves Deruyter, Frank De Wulf, Lenny Dee, Vince, The Horrorist, Predator, Flamman & Abraxas, ...
Saturday 19/01 > Neon’s B-day Bash with Sandy Rivera @ The Temple
Saturday 19/01 > Chris Tietjen @ Decadance
|
Er ontbreekt een belangrijk feestje:
 |
|
|
|
|