|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 161)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Mmm van bij ons met de zware voet 35 a 40min (opgaan) & 50 min ('s morgends)... :) |
Hehe, ik zal alvast twee plaatskes vrijhouden. |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Progrez
Hehe, ik zal alvast twee plaatskes vrijhouden. |
Kzal het aan Matthias eens voorstellen... Alvast merci! ;)
Anders direct een 48 uren van maken? :D |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Mmm van bij ons met de zware voet 35 a 40min (opgaan) & 50 min ('s morgends)... :) |
Ik ga meestal sneller in terugkeren dan doorgaan, omdat ik rap in mijn bed wil zitten :p |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Kzal het aan Matthias eens voorstellen... Alvast merci! ;)
Anders direct een 48 uren van maken? :D |
Haha ik hoor het al. Er zal bij mij weer niet veel van studeren in huis komen die dagen.
We regelen het nog wel. Tijd genoeg. |
|
|
| Den Backer |
Cava...
Ik ben vrij van 25ste tot 5de januari (bouwverlof)... Tzal een zware vakantie worden... :D :D |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Ik ga meestal sneller in terugkeren dan doorgaan, omdat ik rap in mijn bed wil zitten :p |
Nja onze toestand 's morgends is niet alles meer hoor dan...
Gij wilt der mss snel ingeraken, wij willen er nog geraken... ;) |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Nja onze toestand 's morgends is niet alles meer hoor dan...
Gij wilt der mss snel ingeraken, wij willen er nog geraken... ;) |
Kwil nu ook nie zeggen dat het "full speed" naar huis is eh :toothless |
|
|
| MikeVee |
vette , die carat reunion. Slechte datum wegens feestdagen, maar ga wel een paar uurtjes langs :D . Misschien moet ik men carat tshirt eens zoeken en aandoen :toothless
Hoe lang nog voor er iemand een baccardi's reunion doet? |
|
|
| Devilex |
Spijtige data die Club Elite Night en Carat Reunion, op kerstdag moet ik traditioneel gaan eten bij de familie en ik haat het van daar gelijk een lijk aan tafel te zitten.
Waarom moeten ALLE goeie feestjes toch altijd op vooravonden van feestdagen zijn en dan nog meestal allemaal op diezelfde dag. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| als ik volk vind om mee te gaan, ga ik wel naar die Club Elite Night. de eindejaarsfeesten ... :D |
|
|
| Aurélie |
Die Reunion's zitten precies in de lift :) . Ben er zeker bij in Illusion !
Verslagje van de Extreme Reunion staat trouwens nu te lezen op www.glitterati.be |
|
|
| tranzyman |
| ik ben zeker aanwezig op de elite night en carat reunion zoiets wil ik voor geen geld van de wereld missen!!! |
|
|
|
|