|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 55)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by emma
ni teveel van verwachten hoor ;) |
vroeger was dat toch altijd flippen met de lasers en vele strobos boven de dansvloer |
|
|
| Synthesia |
31/12 - United in Trance @ Asta, Den Haag
Cor Fijneman
Jochen Miller
Marcel Woods
Menno de Jong
Niklas Harding
Aly & Fila
Jonas Steur
Leon Bolier |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Synthesia
31/12 - United in Trance @ Asta, Den Haag
Cor Fijneman
Jochen Miller
Marcel Woods
Menno de Jong
Niklas Harding
Aly & Fila
Jonas Steur
Leon Bolier |
nice op die eerste 3 na |
|
|
| FUSyke |
Reverze goes Sportpaleis
Dance4Mation - Reverze, het grootste harddance-event van België trekt op 21 januari 2006 naar het Antwerpse Sportpaleis, België’s meest heilige danstempel met een capaciteit voor maar liefst 15.000 party-animals !
Nog geen jaar geleden organiseerde Bass Events in Sotto’s de eerste editie van Reverze.
Het was toen het grootste feest dat zich uitsluitend op de de hardere stijlen richtte,
het succes was dan ook enorm, 3500 jongeren gingen uit de bol in een uitverkochte Sotto’s.
De 2de editie was bij aanvang van de avond reeds uitverkocht en ook dit was een avond met een ongeziene sfeer. Het was duidelijk dat België lang had zitten wachten op een feest als dit.
Na de 2de editie werd Bass Events benaderd door Darcon Productions, organisator van grote feesten zoals Illusion in het Sportpaleis, Studio 54, Project Hardcore, enz..
Beide organisators sloegen de handen in elkaar en besloten om de naam “Belgium’s Biggest Harddance Event” alle eer aan te doen door met Reverze naar het Sportpaleis te trekken.
Op 10 november vindt de 3de editie van Reverze in Sotto’s plaats, een speciale Battle Edition met namen zoals Luna, Zany, Greg C, Coone, Ruthless, Dark-e enz…
Dit is alvast dé ideale opwarmer voor Reverze in het Sportpaleis.
Zaterdag 21 januari 2006 zullen maar liefst 35 top-dj’s uit alle verschillende harde muziekstromingen aantreden in het Antwerpse Sportpaleis, verdeeld over 3 area’s.
Reverze is een écht Belgisch event en dat is ook te merken aan de line-up.
Jumpstyle en French Tek zijn in België erg populairste muziekstromingen,
zowat alle grote namen uit deze scene staan dan ook op Reverze.
Zij worden aangevuld door Nederlandse Hardstyle-toppers en ook de Oldschool- en Hardcore liefhebbers komen aan hun trekken.
Wat misschien nog wel het meest opmerkelijk is aan Reverze is dat een kaartje voor dit feest slechts 20€ in voorverkoop kost, een merkbaar verschil met de Nederlandse feesten.
De voorverkoop start op zaterdag 12 november en kaartjes zijn te krijgen via Teleticketservice.com, in alle FNAC- en Free Record Shop-outlets, alle Ticketbox-filialen en op de Reverze-website. (www.reverze.be)
De voorverkoop voor Reverze zal wellicht erg hard gaan, Bass Events en Darcon Productions raden dan ook iedereen aan om zo snel mogelijk hun kaartjes te halen.
Hieronder de Line-up :
-------------------------
* DJ Ghost
* Darkraver
* Marcel Woods
* Coone
* Ruthless
* Dark-e
* Greg C
* DJ Isaac
* Showtek Live
* Deepack
* Outblast
* Bad Boyz
* Lobotomy Inc Live
* Major Bryce
* Tony
* Francois
* Tranceball
* Seb B
* DJ Yves
* Furax
* Q-IC
* D-Feat
* Massiv
* The-Rebel
* Franky Jones
* Bountyhunter
* DJ HS
* The Playboyz
* G-Tonix
* Robbie Magura
* Lethal MG
* Chicago Zone
* Marcky
* Genius
* DJ Kristof & MC Chucky
Presale 20€, start 12 november 2005 :
- Fnac
- Teleticketservice.com (070/345 345)
- Free Record Shop
- Ticketbox (NL) |
|
|
| Jasperovitsj |
Op die avond een bom op het Sportpaleis gooien, en de Belgische clubscene is meteen verlost van zijn grootste kwaad :toothless
Nah, tis wel tekenend voor de evolutie in de belgische scene die terug zwaar naar de hardere stijlen aanleunt. En ik betwijfel ook niet dat dit event al op een week tijd in voorverkoop zal uitverkocht zijn. Maar of dat zo gunstig is weet ik nog zo niet :nervous: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Op die avond een bom op het Sportpaleis gooien, en de Belgische clubscene is meteen verlost van zijn grootste kwaad :toothless
|
:haha: :haha: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Synthesia
31/12 - United in Trance @ Asta, Den Haag
Cor Fijneman
Jochen Miller
Marcel Woods
Menno de Jong
Niklas Harding
Aly & Fila
Jonas Steur
Leon Bolier |
beetje ver net met NYE maar wel lekkere line-up |
|
|
| FUSyke |
* Mon 31/10 > Petrol > Booka Shade Live - Tomas Andersson Live - Sascha Funk - Josz Lebon
* Sat 05/11 > Yves Deruyter & DJ Ghost @ Tropicana
* Thu 10/11 > Junior Jack & Kid Crème @ Club Escape
* Thu 10/11 > The Factory meets La Rocca > Philip – Olivier Abbeloos – BassX – Cekez – D-josz
* Fri 18/11 > Push It @ Café d’Anvers > Starski & Tonic – Prinz – Tomaz – Gee – Olivier Abbeloos
* Sat 19/11 > DJ Frank @ Feestpaleis
* Sat 26/11 > Michel De Hey – 16 Bit Lolitas – Johan Cyber – Jay Samuel – C-Jay @ Café d’Avers
* Sun 27/11 > Super Sunday – 13 Years La Rocca Sundays
* Fri 02/12 > Petrol > Lindstrom & Pins Thomas - Starski & Tonic – The Juan Maclean Live
* Fri 9/12 > Bob Sinclar @ Café d’Anvers |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FUSyke
* Sat 26/11 > Michel De Hey – 16 Bit Lolitas – Johan Cyber – Jay Samuel – C-Jay @ Café d’Avers
|
De Lolitas in CDA, very nice! :)
Jammer genoeg wel op een avond waarop ik absoluut niet kan :sadgreen: |
|
|
| FUSyke |
Soulwax Nite Version/2manydjs/LCD Soundsystem
radio soulwax presents
SOULWAX NITE VERSIONS
2MANYDJS
with very special guests
LCD SOUNDSYSTEM
De hipste dansvloer ter wereld zal op 2 december te vinden zijn in Brussel, meer bepaald in de Hallen van Schaerbeek want vanaf 20u tot 2u treden dan de 3 meestbesproken acts van het moment op. De feestelijkheden vangen aan met een optreden van het Newyorkse gezelschap LCD Soundsystem. James Murphy, drijvende kracht achter LCD, topproducer en oprichter van het DFA label, zal meteen de toon van de avond aangeven. Vervolgens stelt de mannen van Soulwax hun nieuwe project, Nite Versions, voor. Ze namen remixgewijs hun succesalbum Any Minute Now onder handen en het resultaat is de perfecte combinatie van Soulwax en het DJ en remix werk van de broers Dewaele. En om de avond in schoonheid af te sluiten, een DJ set van de broers Dewaele zelve zodat er gedanst kan worden tot in de vroege uurtjes. Een avond om niet te missen, Radio Soulwax op 2 december in de Hallen van Schaarbeek !
Fri 02/12 - 20u00
25€
Hallen Van Schaarbeek
>>> Dit zie ik wel zitten al is het wel prijzig. En die avond is het ook Lindstrom & Pins Thomas @ Petrol. |
|
|
| djcresto |
Armada x-mas night
maandag 26 december 2005
23:00 - 05:00
Melkweg
Amsterdam
€29,-
Line-up
Armin van Buuren
Harry Lemon
Markus Schulz
Franklin
Micha Daniels
Roog
veel te duur imo |
|
|
|
|