|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 250)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Xilver'ke, ge staat op mijne ignore list dus als ge wilt blijven lullen, pakt dan maar ne spiegel en lult wat tegen u eigen. Ik heb iets tegen mensen die niet van ophouden weten, ik probeer die zever hier twee keer te stoppen maar ge kunt het niet laten he. Ge zijt genen beta maar gewoon nen blijter. |
/cry
Typische reply van u. Naast de kwestie lezen en dan maar beginnen terugvallen op persoonlijke aanvallen. Wie lult er dan. |
|
|
| Xilver |
| Soit ja kom, inderdaad genoeg met die zever. Wij zullen uw mening nooit kunnen laten omdraaien, evenmin als gij die van ons. Ik heb gezegd wat ik wou zeggen, als mensen het persoonlijk gaan interpreteren of whatever, so be it. Kga er ni van wakker liggen. Tot zondag. |
|
|
| Xilver |
Ow ow!
Wie doet er z'n BETA T-shirt aan? :D |
|
|
| Zehra |
| ik niet. m'n ma heeft die van mij blijkbaar weggegooid :conf: :haha: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ow ow!
Wie doet er z'n BETA T-shirt aan? :D |
Ik doe da van mij aan als gij da van u aandoet.  |
|
|
| El Shorty |
| quote: | Originally posted by TOR
De Coulissen loopt al meer in de richting van Club 54, geen idee of je iets dergelijks nog als een danscafé kunt beschouwen. Coolcat mag gerust tot de categorie van danscafé's worden beschouwd, zeker gezien de achtergrond. Pic eigenlijk ook, hoewel de lijn uiteindelijk vrij dun is.. Veel locaties functioneren als regulier café tijdens de week en als dansgelegenheid in het weekend ('s avonds), ook op 't Zand.
|
de coolcat en de pick :rolleyes:: Marginaal volk, en veel dansen moet je daar niet echt doen. T'enige op den ei dat die naam waardig was/is is den ambi (*joy*). Club54 valt wel mee, maar das al weer Beervelde/Beernem natuurlijk:/
Echte dansplaatsen kan je het niet echt noemen he:/ |
|
|
| Config |
jaat das in Beernem ier tegen mijn deur.. vroeger was het nog plezant om daar es te zitten.. Nu stikt het er echter van het volk en gaan ze meer de Milk Inc en co toer op.. toch wel jammer
en de Ambi is toch wel freaking marginaal... :/ |
|
|
| El Shorty |
| quote: | Originally posted by Config
en de Ambi is toch wel freaking marginaal... :/ | En de rest ier in brugge op den ei of tzand niet?
Jammer van de club, tis al even geleden dat ik daar ben geweest. Pfft sffs moet ik al helemaal niet meer buitenkomen in brugge... |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by El Shorty
En de rest ier in brugge op den ei of tzand niet?
Jammer van de club, tis al even geleden dat ik daar ben geweest. Pfft sffs moet ik al helemaal niet meer buitenkomen in brugge... |
moh, ik vind alles in Brugge maar zwak eigenlijk, er is totaal niets te doen, zoals je da in Gent wel kan heb je niets in Brugge wat er tegenover kan staan.. Van 't zand heb ik nooit echt veel moeten weten, en al zeker niet van de Ravage..
de Club 54 was nog es plezant als afwisseling , wa onnozele discoshizzle :) maar nu draaien ze echt enorm populaire muziek daar.. Gelukkig zijn de prijzen nog altijd even laag gebleven. |
|
|
| Devilex |
| Is er in heel West-VL uberhaupt iets te doen? Vooral onze kust vind ik bijzonder droef, wat valt daar nu te beleven :conf: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Devilex
Is er in heel West-VL uberhaupt iets te doen? Vooral onze kust vind ik bijzonder droef, wat valt daar nu te beleven :conf: |
in West-VL is er echt niets deftigs te doen.. wat hebben wij daar eigenlijk? De Lambo, Zenith , wat marginale cafés in de steden.. man man..
das inderdaad zwaar droef |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Config
in West-VL is er echt niets deftigs te doen.. wat hebben wij daar eigenlijk? De Lambo, Zenith , wat marginale cafés in de steden.. man man..
das inderdaad zwaar droef |
Idem hier in Limburg hoor. Wat danscafés, hier en daar wat kleine 'dancings' waar 100 man ofzo zit, massa's R&B en jump-fuiven.
Qua clubs hebt ge nog de Real, Groovy Tunes (al is dat wel niet een echte club, maar gewoon een wekelijks concept) en dan natuurlijk nog Versuz.
Enja natuurlijk hebt ge ook nog MacQueen, thé place to be :toothless |
|
|
|
|