|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 247)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
Heel die discussie is een beetje uit de hand gelopen
In ieder geval vind ik het bijzonder laag bij de grond om dat nu op het Illusion forum te gaan uitsmeren. Wat is uw bedoeling daarmee A-Tom-X ??? Ervoor zorgen dat komende zondag het aanwezige publiek zich tegen Jasper kant? De forumleden die dat lezen zullen in ieder geval met een zeker vooroordeel naar Illusion afzakken, wie weet tot wat voor reacties dit kan leiden. |
|
|
| Real |
Ik steun Jasper volledig, maar het tijdstip is inderdaad érg ongelukkig uitgekozen. Gecombineerd met de naïeve mensen op het Illusionforum zit ge in een nogal ambetante situatie nu.
Maar kom, alles zal wel goed komen zondag. :)
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Heel die discussie is een beetje uit de hand gelopen
In ieder geval vind ik het bijzonder laag bij de grond om dat nu op het Illusion forum te gaan uitsmeren. Wat is uw bedoeling daarmee A-Tom-X ??? Ervoor zorgen dat komende zondag het aanwezige publiek zich tegen Jasper kant? De forumleden die dat lezen zullen in ieder geval met een zeker vooroordeel naar Illusion afzakken, wie weet tot wat voor reacties dit kan leiden. |
Zelfde vraag. |
|
|
| A-TOM-X |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Heel die discussie is een beetje uit de hand gelopen
In ieder geval vind ik het bijzonder laag bij de grond om dat nu op het Illusion forum te gaan uitsmeren. Wat is uw bedoeling daarmee A-Tom-X ??? Ervoor zorgen dat komende zondag het aanwezige publiek zich tegen Jasper kant? De forumleden die dat lezen zullen in ieder geval met een zeker vooroordeel naar Illusion afzakken, wie weet tot wat voor reacties dit kan leiden. |
Als het Illusionpubliek zich tegen dhr Vega kant is dat eigen schuld dikke ... Met jullie uitlatingen zakken forummembers van hier ook met vooroordelen naar onze sets af. Dus zie ik het verschil niet goed! Het draait niet enkel en alleen om zijn opmerkingen, maar de forummembers mogen ook wel eens lezen wat er hier over hen gezegd wordt me dunkt. (cfr Fanboys, etc) |
|
|
| _Jedi |
^Volledig met Real eens.
Ergens vind ik wel knap dat Japser het lef had om kritiek te uiten nog voor zen set zondag en dus geen blad voor de mond hield.
Opgelet volgens mij zie ik nergens wat staan waarin hij nog wij volledig Illusion de grond inboren!!!
Integendeel iedereen is hier uiterst blij met de internationale guests die Illusion regelmatig weet te booken.
Kritiek moet en mag.. en soms komt dat misschien harder over bij diegenen die het er niet mee eens zijn.
Khad ergens gehoopt dat met zen uitgebreide uitleg en verduidelijking hier zachtjesaan de vrede weer zou keren in het topic. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Fomas
Armin speelt met klokkenspel
Als je fan bent van Armin van Buuren, dan is 28 mei de Grote Markt in Groningen 'the place to be'. De nummer twee DJ van de wereld geeft dan samen met de klokkenluiders van de Martinitoren 'n wel heel apart optreden. Eerst spelen de klokkenluiders een nummer van Armin van Buuren op hun klokken en daarna neemt Armin plaats achter de draaitafels en zal hij de geluiden van de torenklokken gaan mixen met zijn eigen muziek.
http://www.extrafris.nl/magazine/ma...8&commentType=4
Dat hij die klokkeluiders maar eens alle kanten van den beiaard laat zien! *Behold, my arse.-emoticon* |
:stongue:
Misschien speelt hij wel de klassieker van Schiller :toothless |
|
|
| Xilver |
| Vrij laag van meneer A-Tom-X ja |
|
|
| Devilex |
| Da vind ik persoonlijk toch ook wel laag, maar ik heb in het verleden al geweten da mensen pm's gingen publiek plaatsen om anderen in een slecht daglicht te zetten. Dit is nog véél lager. |
|
|
| E-motion_error |
| liever iemand die zijn mening eerlijk durft te zeggen dan iemand die hypocriet omdat hij is in Illusion mag draaien DJ Jan loopt te vereren ofzo... |
|
|
| El Shorty |
| quote: | Originally posted by TOR
Over welk café heb je het? :p
Er zijn bij mijn weten meerdere danscafé's, zij het niet allemaal even groot..
|
Hmmm. Ik ken enkel de coulissen. Je zal me toch eens moeten inlichten welke andere er zijn in ons stadje.
Tzand en den ei reken ik uiteraard niet mee, aangezien zij geen danscafés pur sang zijn. Eventueel de oude korrekelder, maar daar zat voor zover ik weet nooit een luis, naar het schijnt toch, nooit geweest sinds de verandering. |
|
|
| Den Backer |
Vroeger zouden zulke onnozele discussies nooit gebeurd geweest zijn, want er waren nog geen forums. Internet heeft er toch ook een behoorlijk aandeel in, dat de scene aan het kapot maken is hoor.
Wat ik sinds ik op forums actief ben allemaal al niet heb gelezen, onvoorstelbaar. Een mens moet op tijd weten wat hij beter al dan niet post/voor zich houdt.
Ok, we zijn een democratie en iedereen heeft een vrije menning. Maar leer toch in godsnaam eens verder te kijken dan uw neus lang is & wat meer aan gevolgen denken. |
|
|
| A-TOM-X |
| quote: | Originally posted by Devilex
Da vind ik persoonlijk toch ook wel laag, maar ik heb in het verleden al geweten da mensen pm's gingen publiek plaatsen om anderen in een slecht daglicht te zetten. Dit is nog véél lager. |
Verklaar u nader! Ik heb iets gepost wat op een publiek forum geschreven werd, mag dit dan voor de rest buiten dit forum dan niet geweten zijn misschien?
Zwak! |
|
|
| Real |
Je mag dat natuurlijk, maar wat is het nut ervan? Je zit de Illusion-bezoekers nu maar wat op te stoken om Vega op elk foutje af te rekenen. En dat enkel omdat hij, in tegenstelling tot vele mensen in het 'wereldje', niet de slijmbal uithangt.
En zeg nu zelf, z'n kritiek is niet onterecht. |
|
|
|
|