|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 310)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by BZRK
Van mij zal dat vooral afhangen van het feit of der weer een bus komt naar TE of niet :) Devilex? :D |
+1 i guess :D |
|
|
| Devilex |
| Wanneer wordt de lineup normaal gezien bekend gemaakt? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Devilex
Wanneer wordt de lineup normaal gezien bekend gemaakt? |
ik ben het even nagegaan in de TE 2007 thread. Lineup is toen op 8 december bekend gemaakt |
|
|
| Devilex |
| Nog een dikke maand dus. Aangezien ik het al een jaar niet echt meer volg kan ik moeilijk afgaan op een lineup. Iets wat me wel zou kunnen overtuigen om te gaan is een classics stage. |
|
|
| BZRK |
| Resizen die handel :o |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by BZRK
Resizen die handel :o |
Hoe doe je dat? |
|
|
| BZRK |
Met forum tags lukt dat hier niet denk ik.
Zet anders gewoon de URL's, ipv de images. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by BZRK
Met forum tags lukt dat hier niet denk ik.
Zet anders gewoon de URL's, ipv de images. |
Voila se :) |
|
|
| Kelly* |
Gaat er nog iemand zaterdag naar Illusion?
Fred Nova draait tijdens The Hype :D
00.00 - 02.00: Fred Nova
02.00 - 04.00: Lins
04.00 - 06.00: Christophe vs. Seelen
06.00 - 08.00: David |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Gaat er nog iemand zaterdag naar Illusion?
Fred Nova draait tijdens The Hype :D
00.00 - 02.00: Fred Nova
02.00 - 04.00: Lins
04.00 - 06.00: Christophe vs. Seelen
06.00 - 08.00: David |
Had er over gedacht om te gaan.. Maar Fred had tijdens Trancefusion al gezegd dat 'em zowiezo anders zou gaan draaien dan die avond.. Weet dus niet of ik het de moeite vind om te gaan als er toch geen trance gedraaid zal worden.. En 00u is zowiezo wat vroeg voor mij aangezien het zaterdagavond eerst nog voetbal is.. :) |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Had er over gedacht om te gaan.. Maar Fred had tijdens Trancefusion al gezegd dat 'em zowiezo anders zou gaan draaien dan die avond.. Weet dus niet of ik het de moeite vind om te gaan als er toch geen trance gedraaid zal worden.. En 00u is zowiezo wat vroeg voor mij aangezien het zaterdagavond eerst nog voetbal is.. :) |
The Hype is zowiezo niet erg trance gericht maar ben wel benieuwd.. en als ik trance wil wandel ik wel even naar beneden ;) |
|
|
|
|