|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 155)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Progrez
Da moet zeer doen he. |
Wrijf het anders eens in, smeerlapke :p |
|
|
| Den Backer |
[quote="Enterprise"]Yo allemaal terug alive, wel wel wat mooie reacties..................terecht want het was super !! (buiten de warmte meegerekend). We konden helaas geen deuren openzetten voor extra koelte ivm geluidsoverlast.
(Er woont nogal ne lastige buur naast de Silo) Er gaat wel een nieuwe airco komen, dat staat nog op de lijst van de veranderingen. Ik ga sowieso op 31.10 grote windblazers voorzien die het wat koeler moeten maken. Voor de rest allemaal bedankt voor de juiste spirit mee te nemen......... het heeft het feest compleet gemaakt. Volgend jaar 2 keer een Reunion, maar eerst gaan we onze verjaardagen deftig vieren op 31.10.06 in de silo. De fotos vind je deze week nog op onze site, clips van de sets volgen later. Ga ze eerst allemaal masteren.
Greetz Franky
(een tevreden en voldane dj :D :P :-D :D)[/quote]
EDIT: Binnen een 2tal weken zijn de livesets verkrijgbaar... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Den Backer
EDIT: Binnen een 2tal weken zijn de livesets verkrijgbaar... |
Wooooot! |
|
|
| TOR |
Zalige track, één van de zovele die avond :crazy: |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by TOR
Zalige track, één van de zovele die avond :crazy: |
Idd!! :eyespop: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Den Backer
EDIT: Binnen een 2tal weken zijn de livesets verkrijgbaar... |
op cassette? |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by TOR
Zalige track, één van de zovele die avond :crazy: |
En geeft perfect de stijl weer van de trance van vroeger.
Een niveau of tien hoger dan die platte, happy, sunny Intuitionzever die vandaag de dag de strot wordt ingeramd. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Progrez
Een niveau of tien hoger dan die platte, happy, sunny Intuitionzever die vandaag de dag de strot wordt ingeramd. |
Blijft ma weg van de beta party dan, want ik ga platte, happy, sunny Intuitionzever spelen. |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Xilver
Blijft ma weg van de beta party dan, want ik ga platte, happy, sunny Intuitionzever spelen. |
Al chance dat ik dan die avond zelf ook ergens moet draaien. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Progrez
Al chance dat ik dan die avond zelf ook ergens moet draaien. |
retrobommekes? |
|
|
|
|