|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 267)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| jammer da'k niet op TA kan op het werk, kheb weer wat gemist vandaag zo te zien :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ja volledig doorgrond, psychologie had misschien een betere keuze geweest dan TEW :D |
buiten één stukske, volgens mij draagde ni de broek thuis
s'avonds in de zetel
Anja: Yo jing, wer blafde met manen duvel en men sigaar? Alle hup e wa rap !!
Tomme ont strijken
Tomme: Joa joa poepkn ik kom al |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Eagle`
poepkn |
poepkeun? |
|
|
| Den Backer |
En dan vraagt men zich af waarom er zo weinig recent 'nieuwe' beta's naar de betafuif komen...
Tjein tjein. Mss door de 'gezellige' sfeer die hier constant heerst?
En op zulke personen zit ik echt wel te wachten om die in levende lijve te ontmoeten? Wie niet?
En deze mening delen nog andere verschillende beta's hoor die het mij persoonlijk al gezegd hebben & er hier dan misschien niets zullen over lossen.
Mijn opinie? (voor zo ver dat iets waard is in jullie hoogstaande alom wetende klik)
Begin de veranderingen hier eens, BETA parties zullen dan wat meer BETA volk trekken ook.
Yeah shoot me, who cares. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Den Backer
En dan vraagt men zich af waarom er zo weinig recent 'nieuwe' beta's naar de betafuif komen...
Tjein tjein. Mss door de 'gezellige' sfeer die hier constant heerst?
En op zulke personen zit ik echt wel te wachten om die in levende lijve te ontmoeten? Wie niet?
En deze mening delen nog andere verschillende beta's hoor die het mij persoonlijk al gezegd hebben & er hier dan misschien niets zullen over lossen.
Mijn opinie? (voor zo ver dat iets waard is in jullie hoogstaande alom wetende klik)
Begin de veranderingen hier eens, BETA parties zullen dan wat meer BETA volk trekken ook.
Yeah shoot me, who cares. |
Moeten wij ons dan maar laten uitschijten door een niet-BETA? Ik dacht het niet. |
|
|
| Den Backer |
| Ik spreek algemeen, niet enkel op dit voorval(één van de zovele). |
|
|
| domineesje |
Lol wat is dat hier allemaal... Erger dan destijds met dat zilliongedoe... ;) maar heb toch paar opmerkingen.. Dat er nog eens een daar naar durft wijzen :p
- dat nieuwkomers toch direct weten wie ze aan de tand moeten voelen :o
- wat backer zei, geef hem voor groot deel gelijk.. Om den duur zou je schrik hebben om een member te worden.. Zo'n gedoe laat dan uit om de echte trance addicts member te worden..
- wat hier gebeurt is idd member worden om amok te maken.. Vraag me af of ze andere topics ook Lezen en eventueel mee discusieren..en binnen jaar nog deze subforum gaan kennen.. Toekomst zal het wel tonen..
maar als een echte beta zou ik zulke members negeren... Jullie weten wel beter... Be smart! En de vrede keert terug en mss een evolutie naar nog meer members.. |
|
|
| Real |
Maar alé. Die kerel valt hier binnen met ne dikke nek en begint wat mensen persoonlijk aan te vallen (op een erg boerse manier), en dan gaat Tom in de fout omdat hij in de tegenaanval gaat?
Jawadde. :wtf: |
|
|
| Antony |
| De oplossing is mss een onzichtbaar waarschuwingssysteem aan alle vaste members, de moment datter zone pipo graaf komt doen moet iedereen die maar op ignore zetten. Kan hij blijven posten zonder enige reactie :) |
|
|
| christina |
| even terug on topic: is er eigenlijk iemand naar sasha in larocca gegaan? |
|
|
|
|