|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 270)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Muziekstijlen
hardstyle, hardtrance, jump
Minimum leeftijd is 16 jaar. |
oei, dan hebben die mannen voor nix op school geoefend |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Push2005
...meer een 'been there, done that' gevoel... |
ik heb dat nu :sadgreen: |
|
|
| DJ Zetski |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik vraag me in de eerste plaats af wat de reden daarvan is: is ofwel de jeugd lui geworden; of is het enthousiasme rond elektronische muziek gewoon gigantisch afgenomen, meer een 'been there, done that' gevoel.
Voor mij persoonlijk is het (op dit moment) het laatste. Moest ik een lineup ergens tegenkomen zoals ze die vroeger programmeerden op AIB of op de eerste Sensation, dan zou ik al snel geneigd zijn ernaartoe te gaan en naar een buurland te reizen. Idem moest er zelfs een nacht georganiseerd worden met trance van pakweg 2000-2004 (om maar iets te zeggen).
Er valt gewoon minder nieuws of indrukwekkends te beleven denk ik; dus blijf je rapper thuis. Benieuwd wat de toekomst zal brengen. |
Juist, als je met de auto naar een feestje gaat moet het dan ook de moeite zijn. Waar vroeger (goeie) trance werd gedraaid, hoor je nu bijna alleen nog house en electro. Daarvoor zou ik toch ook geen 3 uur rijden met de auto, je kan dan evengoed naar een danscafé gaan. |
|
|
| Neooo |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Juist, als je met de auto naar een feestje gaat moet het dan ook de moeite zijn. Waar vroeger (goeie) trance werd gedraaid, hoor je nu bijna alleen nog house en electro. Daarvoor zou ik toch ook geen 3 uur rijden met de auto, je kan dan evengoed naar een danscafé gaan. |
Khebt just keer besproken mee maten (kunt er ni vroeg genoeg bij zijn :D). Ze wouden gaan kost wat kost, dus zullen wel nr deeee liiimbuuurg afkomen. (Maar toch liever antwerp ;)) |
|
|
| Devilex |
Als Illusion XXL de moeite is van lineup zal ik ook wel naar de limburg afzakken.
Wat die Cityparade betreft, moest ik al gaan dan is het enkel voor die closing party. Maar dan moet de lineup natuurlijk goed zijn en niet bestaan uit Ghost, Furax, Q-IC en dergelijke. |
|
|
| Solar1 |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Daarvoor zou ik toch ook geen 3 uur rijden met de auto, je kan dan evengoed naar een danscafé gaan. |
Super trance feestjes, heerlijke line-ups, zalige sfeer... vind je heus wel op minder dan 3 uur rijden met de auto hoor!
Die vergelijking met een danscafé slaat werkelijk nergens op |
|
|
| Real |
| quote: | | quote: | Originally posted by FUSyke
13/07 Tranceplant - Balen
Yves Deruyter
Cor Fijneman
Dave Lambert
Dark-E
A.N.D.Y. |
Originally posted by Real
Dat hoef je niet te vermelden. De schande van de Kempen. :nervous: |
Verdoeme, ik ben daar toch verzeild geraakt. Ik heb nog nooit zo lekker gejumped als gisteren. :crazy: :crazy:
Gehoorde tracks:
Cor Fijneman: Sander Van Doorn - By Any Demand
YDR: Mojado - Kaktus, Flight 643 (Richard Durand Remix), Fragma - Toca's Miracle (Richard Durand Remix), Smack My Bitch Up (Richard Durand Remix)
Dark-E: jump remixes van Nothing Else Matters, Dave Davis - Transfiguration, Eurythmics - Sweet Dreams, Red Hot Chili Peppers - By The Way, The First Rebirth en Coast2Coast - Home!!! :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Real
Dark-E: verkrachtingen van Nothing Else Matters, Dave Davis - Transfiguration, Eurythmics - Sweet Dreams, Red Hot Chili Peppers - By The Way, The First Rebirth en Coast2Coast - Home!!! :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
|
| Jasperovitsj |
| Gisteren ook nog een jump "remake" gehoord van The Taste Of Summer :nervous: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Gisteren ook nog een jump "remake" gehoord van The Taste Of Summer :nervous: |
khad die ook al es gehoord.. ook al wordt dat nummer als een commercieel ding aanzien.. het is wel altijd een van mijn fav tracks geweest..
doodzonde. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Gisteren ook nog een jump "remake" gehoord van The Taste Of Summer :nervous: |
Meest lachwekkende remix is toch wel de jump-versie van Samba De Janeiro.. :p |
|
|
| Neooo |
| quote: | Originally posted by Config
khad die ook al es gehoord.. ook al wordt dat nummer als een commercieel ding aanzien.. het is wel altijd een van mijn fav tracks geweest..
doodzonde. |
Waar is den tijd, Taste of Summer op mijnen discman op de schoolbus :happy2:
Nu wel zwaar beu gehoord maar zo'n vuile verkrachting doe zeer. |
|
|
|
|