|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 361)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
Eerste namen I Love Techno
UNDERWORLD (LIVE) | BOYS NOIZE | RICHIE HAWTIN | BOOKA SHADE (LIVE) | DIGITALISM | PET DUO (LIVE) | AUDION (LIVE) | SEBASTIAN | UMEK | ROBERT HOOD | CROOKERS | DJ MURPHY | HEARTTHROB (LIVE) | BUSY P |
|
|
| Config |
| here we go again :) kijk er naar uit |
|
|
| MikeVee |
Vertel er eens iets over? :)
Of staat dat in een ander topic? :o |
|
|
| Antony |
Zondag misschien naar DanceTour in Eindhoven.
Bart Claessen, Ferry Corsten en Marco V for free, vindek toch al de moeite om 50km voor te rijden :p |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Antony
Zondag misschien naar DanceTour in Eindhoven.
Bart Claessen, Ferry Corsten en Marco V for free, vindek toch al de moeite om 50km voor te rijden :p |
2 jaar geleden ook geweest, was goed nog.. Veel meer uitgelaten sfeer van die hollanders zelf. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Vertel er eens iets over? :)
Of staat dat in een ander topic? :o |
Ik heb eigenlijk geen idee of het uiteindelijk een succes geworden is of niet. Toen wij daar aankwamen rond 18u30 was er eigenlijk nog geen kat. Het was ook niet echt goed aangegeven ter plaatse waar het nu juist te doen was en waar de parking was, maar dat zijn details natuurlijk. Het terrein naast de militaire academie (denk ik) was helemaal afgezet en bestond uit de reeds aanwezige spiegeltent en een extra tent, met daarnaast een outdoor bar en een frietkraam. Je zag wel dat het allemaal last minute geregeld was, want het was totaal niet te vergelijken met het gemiddelde outdoor festival. Maar wegens problemen met de vergunningen zijn ze er pas laat aan kunnen beginnen, dus dat vergeef ik ze wel.
Zoals ik al zei was er nog bijna niemand toen wij aankwamen, hoewel het al om 17u begon. Een stuk of 30 die hard drum 'n bass groupies eenzaam en alleen in de grote tent, en dj Sigi (nochtans geen onbekende in de Belgische dj-wereld) stond daar zowaar nog eenzamer voor een volkomen lege spiegeltent te draaien. Buiten was er ook nog vanalles gaande, met het frietkraam dat nog geïnstalleerd moest worden, politie en brandweer die blijkbaar alles nog moesten goedkeuren, mensen met decibelmeters die streng en hoofdschuddend keken en boze buurvrouwen die kloegen over het lawaai en de parking. Ik heb me dan maar met Zehra geïnstalleerd op een bankje in de spiegeltent, wat op zich wel een gezellige plaats was. Rond, veel hout en gekleurd glas, veel bordeaux velours, knusse bankjes en tafeltjes en - uiteraard - veel spiegels langs de wand. Gezellig, dat wel, maar echt brandveilig leek het me niet :o De dj die daarna kwam heeft ook praktisch voor een lege zaal moeten draaien, hoewel hij dat niet aan zijn hart liet komen en lekkere breaks en electro draaide. Er begon geleidelijk aan al wat meer volk binnen te sijpelen, maar van een overrompeling kon je allesbehalve spreken.
Iets na 20u was het dan mijn beurt om de decks over te nemen, en aangezien de zaal nog steeds voor 90% leeg was ben ik dan ook rustig begonnen. Een beetje vanalles geprobeerd om het schaarse volk toch tenminste een beetje in beweging te krijgen, en toen ik naar de wat meer electro-getinte platen overging begonnen er hier en daar toch al wat voetjes en kopjes te bewegen. De setup was leuk trouwens, met een paar cdj-400's die zeker mijn goedkeuring krijgen. Leuke dingen om mee te draaien! Tegen 21u begon het wat te schemeren, wat de sfeer in de spiegeltent wel ten goede kwam. Nog een paar "hitjes" gespeeld die toch een paar mensen echt aan het dansen kregen. Nog steeds was het verre van volle bak daarbinnen, maar het was tenminste al voller dan toen ik begon, dus das een positieve evolutie zullen we maar denken :p
Daarna zijn we eigenlijk niet meer lang gebleven wegens niet te negeren thesisverplichtingen. De dj's die na mij kwamen draaiden wel lekkere muziek, maar hun techno en minimal was wat te droog en te kaal om het aanwezige volk (dat toch steeds bleef toenemen) in beweging te krijgen. Buiten was er wel al wat meer sfeer, en de drum 'n bass tent zat toch al meer dan halfvol. Het feestje ging nog door tot een uur of 6 's morgens, dus voor hetzelfde geld zat het na middernacht helemaal vol. Maar dat hebben wij in ieder geval niet meer meegemaakt. :) Het was uiteindelijk wel jammer dat ik zo vroeg moest draaien, maar ik heb toch m'n ding kunnen doen, en zelf was ik wel content van m'n set. Hopelijk heb ik die organisatoren ook wat kunnen bekoren zodat ik misschien nog een herkansing krijg op één van de volgende events. Even zag het er wel naar uit dat ze hun broek eraan gingen scheuren, maar ik denk dat het in the end nog wel goedgekomen is. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Devilex
Eerste namen I Love Techno
UNDERWORLD (LIVE) | BOYS NOIZE | RICHIE HAWTIN | BOOKA SHADE (LIVE) | DIGITALISM | PET DUO (LIVE) | AUDION (LIVE) | SEBASTIAN | UMEK | ROBERT HOOD | CROOKERS | DJ MURPHY | HEARTTHROB (LIVE) | BUSY P |
Best wel nice alvast. Weet nog niet of ik ga, maar kans is alvast vrij groot :) |
|
|
| Glexx |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Best wel nice alvast. Weet nog niet of ik ga, maar kans is alvast vrij groot :) |
+1
Nog nooit I Love Techno gedaan, dit jaar moet het er eens van komen! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ik zal hoogstwaarschijnlijk wel weer passen hiervoor. Ik zal er vermoedelijk niet echt mijn smaak terugvinden. Daarvoor zou ik de gave moeten hebben om een aantal jaren terug te kunnen gaan in de tijd :p |
|
|
| Devilex |

Na jaren van suggesties en ideeën hebben ik en Matthias besloten om toch uiteindelijk maar eens een party te gaan organiseren van Legendary Clubs.
Deze party zal doorgaan in The Kings Club te Aalst op vrijdag 10 oktober 2008.
Voor de lineup hebben we gekozen voor één headliner namelijk Franky Jones. De rest van de lineup is aangevuld met de mensen die er de vorige keer door het wegvallen van de party in Outline naastgegrepen hebben.
De lineup voor de avond ziet er als volgt uit:
23.00u - 00.00u: Sven Larsson
00.00u - 01.00u: Bouq
01.00u - 03.00u: Franky Jones
03.00u - 04.30u: Alain
04.30u - 06.00u: Matthias
06.00u - ... Cekezz en The Kings residents.
De party zal beginnen om 23u en de toegang zal 5 euro bedragen. |
|
|
|
|