|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 429)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
mss een foutje op de kaart ? :D
tot hoe laat heeft het daar eigenlijk geduurd ? |
|
|
| Vishnu |
Kent iemand de timetable voor Led @ Noxx deze vrijdag?
Idem voor 22 oktober! |
|
|
| FenixStyle |
Zie net op de FB-pagina van LedRoom staan dat er vrijdag gratis inkom is voor dames. Leuk voor de tranceminded vrouwen natuurlijk, maar op zich moeten zulke acties van mij toch niet. Op die manier lokken ze volgens mij te veel "gewoon uitgaansvolk", terwijl die avonden me toch eerder iets lijken wat ze voor de echte liefhebbers moeten behouden. (en die zullen er dan wel gewoon voor willen betalen...)
De eerste beelden en reacties zien er toch redelijk goed uit. Spijtig dat m'n vrijdagen deze maand al vol staan, wil er toch eens voor naar Noxx trekken binnenkort :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Kent iemand de timetable voor Led @ Noxx deze vrijdag?
Idem voor 22 oktober! |
M.I.K.E. speelt van 2 tot 4 blijkbaar. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
M.I.K.E. speelt van 2 tot 4 blijkbaar. |
Waar hebt ge dat gevonden als ik vragen mag? En over Fred Baker weet ge toevallig niks? |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by BZRK
Waar hebt ge dat gevonden als ik vragen mag? En over Fred Baker weet ge toevallig niks? |
mike heeft het zelf op z'n facebook gepost:) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Zie net op de FB-pagina van LedRoom staan dat er vrijdag gratis inkom is voor dames. Leuk voor de tranceminded vrouwen natuurlijk, maar op zich moeten zulke acties van mij toch niet. Op die manier lokken ze volgens mij te veel "gewoon uitgaansvolk", terwijl die avonden me toch eerder iets lijken wat ze voor de echte liefhebbers moeten behouden. (en die zullen er dan wel gewoon voor willen betalen...)
|
vrijdag waren er in totaal misschien 8 vrouwen, daarmee dat de organisatie dat doet. en wie weet geraakt ge wel van't straat;) |
|
|
| Kaidreas |
| ^hebt ge die geile sloeries van achter den toog meegeteld :D |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^hebt ge die geile sloeries van achter den toog meegeteld :D |
ah nee, ma die kan em sowieso ni krijgen :D
just kidding he:D |
|
|
| christina |
| dus... wie komt er nu morgen? |
|
|
| Synthesia |
| ik ook normaal :) |
|
|
|
|