|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 182)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
| Hoe was het eigenlijk in Illusion? :) |
|
|
| Progrez |
Ik vond het vorig jaar toch merkelijk beter. Dit jaar werd er teveel nietszeggende techtrance gespeeld. Armin zag waarschijnlijk dat de sfeer het grootste deel van de avond rond het vriespunt schommelde. Daarom schakelde hij geregeld over op het hardere niveau.
Warming up was -zoals te verwachten- klasse. Inkleding was dit jaar iets gezelliger maar doet weinig terzake als de muziek slechts matig is.
In totaal waren we met tien mensen, die elkaar dan ook traditioneel geregeld kwijtspeelden. Gelukkig waren er nog enkele drunken beta's met oa Den Backer, Ataraxya en Synthesia. Fred Nova zijn we ook tegengekomen.
Toch net iets teveel die 42 euro. |
|
|
| A-TOM-X |
Jullie waren beter naar Illusion gekomen, het was super!!!
Ron Van den Beuken heb ik een uurtje gehoord en was best wel goed, maar Jan heeft daarna het vuur aan de lont gestoken. De bom is dan uiteindelijk ontploft tijdens de 2 uur durende set van Menno & Jonas.
Ik ken helaas niets van de titels omdat ik niet meer naar de platenwinkels ga, maar ik heb wel een remix gehoord van Rui Silva - Touch me. (werd ingefluisterd dat deze van Mike Koglin was)
Ook Hand's Burn werd aangedurfd en een remix van Planet Funk - Chase the sun.
Toen wij doorgingen om kwart over 6 zat de zaak nog overvol!!! |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Jullie waren beter naar Illusion gekomen, het was super!!!
Ron Van den Beuken heb ik een uurtje gehoord en was best wel goed, maar Jan heeft daarna het vuur aan de lont gestoken. De bom is dan uiteindelijk ontploft tijdens de 2 uur durende set van Menno & Jonas.
Ik ken helaas niets van de titels omdat ik niet meer naar de platenwinkels ga, maar ik heb wel een remix gehoord van Rui Silva - Touch me. (werd ingefluisterd dat deze van Mike Koglin was)
Ook Hand's Burn werd aangedurfd en een remix van Planet Funk - Chase the sun.
Toen wij doorgingen om kwart over 6 zat de zaak nog overvol!!! |
Mja spijt heb ik er niet echt van aangezien Armin Only ook schitterend was. Maar als het zo een succes was dan ga ik er vanuit dat we Jonas & Menno nog wel eens in Illusion aan het werk kunnen zien in de toekomst? ;) |
|
|
| A-TOM-X |
| Als het aan mij ligt wel, maar dat moet Illusion maar uitmaken. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Progrez
Ik vond het vorig jaar toch merkelijk beter. Dit jaar werd er teveel nietszeggende techtrance gespeeld. Armin zag waarschijnlijk dat de sfeer het grootste deel van de avond rond het vriespunt schommelde. Daarom schakelde hij geregeld over op het hardere niveau.
Warming up was -zoals te verwachten- klasse. Inkleding was dit jaar iets gezelliger maar doet weinig terzake als de muziek slechts matig is.
In totaal waren we met tien mensen, die elkaar dan ook traditioneel geregeld kwijtspeelden. Gelukkig waren er nog enkele drunken beta's met oa Den Backer, Ataraxya en Synthesia. Fred Nova zijn we ook tegengekomen.
Toch net iets teveel die 42 euro. |
Hoe was het vrijdag? |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by TOR
Hoe was het vrijdag? |
Fuse retro house was echt heel goed. Vooral de set van Yves Deruyter heeft me weer verbaasd. De muziek was uiteraard iets meer Fuse gericht en dus minder progressive dan Extreme. De hitjes a la Ixxel, Robert Armani en Mory Klein bleven gelukkig nog steeds achterwege.
De sfeer zat er ook bijzonder goed in. Iets wat wel vaker voorkomt in Fuse.
Het is nen aanrader want ge bent verzekerd van een hele nacht degelijke muziek. Net zoals Extreme Reunion (absolute nummer 1) of Illusion Memories. |
|
|
| TOR |
Yves doet het toch maar weer :)
Nog een feestje om toe te voegen op de lijst:
 |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by TOR
Nog een feestje om toe te voegen op de lijst:
[IMG]http://www.pulse-factory.com/flyers/flyercd.jpg[IMG] |
Hier zou ik toch graag ook eens bij zijn. |
|
|
| TOR |
Op 23/12 trouwens opnieuw een Rétro Pulse.
Het wordt bijzonder druk dat weekend :crazy: |
|
|
| Rotationz Crew |
http://www.rotationzevents.be >>> ONLINE NOW.
Rotationz was founded somewhere in May 2003 by Tim Davis & Hans Temmerman. Anno 2006, Topradio Fm (25 frequncies through Belgium) still broadcasts the radioshow every saturday & sunday evening between 19h00-22h00. The past years Rotationz has received the support from over 400 record-labels worldwide & the biggest dj names from the global dance scène have recorded exclusive mixes for their radioshow. When playing at a gig or event, the Rotationz crew creates a freaky atmosphere of quality electronic music! Some parties they performed at: Trancefusion – Funkytown – Essence @ Decadance – Fuse Brussels - Can’t Stop Groovin’ @ The Temple – Bacardi Dance Night – Trancesession – Way Of Trance, … Prepare yourself for the first official Rotationz expedition which will take you to a higher level…
* DJ Line-Up:
----- Michael Forzza (Pulse Factory, Ghoststyle, Perimeter Records, Kahana, Exposure, Natural Style,...) http://www.michaelforzza.be
The irresistible force of Michael Forzza as a dj/producer has to be his originality. The track "Exposure" (for instance) embodies his personal view of how a monotonous track can rock and move a large crowd. Originaly released in 2003 on his own Perimeter label, the record is still played by the biggest names around. Allthough he doesn't like to be pinpointed, his sound can be situated somewhere between minimal or techno/progressive. After several releases on his own label on which he explores the darker section of his mind, Forzza proved with his latest record "Kahana" that his sound can reach much further than that. Electrosphere, Monotone Eclectic and Exposure had that typical dark and dynamic sound on witch Michael has a patent while Kahana is filled with pure emotion and evokes that unresistable love feeling. Just because of that unique combination Kahana became a dancefloor bomb and is still hammered at every big event or club worldwide. Voted as one of 2005 best records, Kahana is already a classic! Every Saturday, Mr. Forzza rocks the audience as a resident dj in ‘The Pulse Factory’ Club (Gaurain, Ramecroix) togeher with CP (Bedrock), George’s (ex-La Bush) and many guests!
----- Tim Davis (Rotationz On Sunday) >>> http://www.myspace.com/rotationz
----- The Mystic Force (Rotationz On Saturday, Outsoon) >>> http://www.myspace.com/the_mystic_force
----- Josh Lasden (El Futuro, MuZZic resident, 10 Days Off, Fuse, Decadance, Punk'ID Records, 3rd Best House Dj EMA Awards 2006) >>> http://www.joshlasden.com
He has more than 10 years activity in the Belgian dance scene as dj, producer, journalist and promoter; launching the El Futuro concept, in 1998, a radio show to promote house music which became a party concept later on.
Starting in Club N9, continuing in 1997 as one of the first resident dj’s in Club Decadance where he introduced the tech house sound that became the basic music of the famous club in Ghent.
He played in Fuse, Café d'Anvers, Silo, La Rocca, Laundry Day, 10daysoff, Kozzmozz, Cityparade and many more as abroad in Paris, Milan and The Netherlands.
A first 12 inch was released on Punk ‘Id records, the El Futuro Ep and more releases are planned for 2007. He is a resident artist for Kozzmozz their house event since 2002, Muzzic, also for El Futuro, Montuno’s and Nightflight. He was charted in the top 10 for Best National House dj in 2005, climbing 6 places and reaching Bronze a year later to become the 3rd best Belgian House DJ for 2006 on the EMA Partyguide Awards. |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Jullie waren beter naar Illusion gekomen, het was super!!!
Ron Van den Beuken heb ik een uurtje gehoord en was best wel goed, maar Jan heeft daarna het vuur aan de lont gestoken. De bom is dan uiteindelijk ontploft tijdens de 2 uur durende set van Menno & Jonas.
Ik ken helaas niets van de titels omdat ik niet meer naar de platenwinkels ga, maar ik heb wel een remix gehoord van Rui Silva - Touch me. (werd ingefluisterd dat deze van Mike Koglin was)
Ook Hand's Burn werd aangedurfd en een remix van Planet Funk - Chase the sun.
Toen wij doorgingen om kwart over 6 zat de zaak nog overvol!!! |
Dik gelijk! Twas echt super... beetje te druk met momenten maar voor de rest zalig. Vooral Menno en Jonas waren fantastisch. Ben zelf om 8 u door gegaan en beneden was het nog druk maar nimmer stampvol, boven kon ge nog altijd niet binnen van het volk... ni te doen gewoon :D |
|
|
|
|