|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 265)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TV06
Echt van kerels gelijk gij krijgkik nu ist schijt seh, groten bek opt forum ma is benieuwd of da in llusion zelf ook zo zou zijn.... |
Op het Illusion forum en dit forum waren er genoeg fanboys die strijdvaardig verkondigden dat mij eens goed hun gedacht gingen zeggen in Illusion, maar op de avond zelf heb ik toch ook niks gehoord of gezien hoor ;) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Op het Illusion forum en dit forum waren er genoeg fanboys die strijdvaardig verkondigden dat mij eens goed hun gedacht gingen zeggen in Illusion, maar op de avond zelf heb ik toch ook niks gehoord of gezien hoor ;) |
Ik heb ze van u afgehouden Jasper. Mijn imposante verschijning deed ze allemaal verstommen van schrik. |
|
|
| TV06 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Stoer zeg. Als we zo gaan beginnen: Ikzelf ben al 4 jaar afgestudeerd als graduaat Multimedia -en Communicatietechnologie, en ik heb momenteel een vetbetaalde job als internet application developer. Alsook ben ik zeer gedreven in het multitasken, aangezien ik momenteel aan het werk ben, en bovendien ook nog eens ambras aan't maken op twee verschillende internetfora. |
Das nog triestiger dan seg da ge zo een opmerkingen moe geven, da heeft communicatietechnologie gestudeerd en kan nog ni eens deftig met de mensen communiceren... Kzien u zo vo mij, nerdje met een brilleke da gansen dag achter zijn pcke zit en volledig wereldvreemd is vo de rest... Nerges iet te zeggen dus moe zich dan via deze weg maar wat afreageren.... La mij raden, ge woont nog thuis bij de mama ook zekers :-) |
|
|
| TV06 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Op het Illusion forum en dit forum waren er genoeg fanboys die strijdvaardig verkondigden dat mij eens goed hun gedacht gingen zeggen in Illusion, maar op de avond zelf heb ik toch ook niks gehoord of gezien hoor ;) |
Opt uur da gij moest draaien waren er dan ook nog alleen maar snotneuzen he jonge... De betere DJ's en dus ook het volk waren pas voorzien voor later op de avond, gij hebt de 'eer' gehad de spits te mogen afbijten omdat je zoveel talent hebt |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by TV06
Das nog triestiger dan seg da ge zo een opmerkingen moe geven, da heeft communicatietechnologie gestudeerd en kan nog ni eens deftig met de mensen communiceren... Kzien u zo vo mij, nerdje met een brilleke da gansen dag achter zijn pcke zit en volledig wereldvreemd is vo de rest... Nerges iet te zeggen dus moe zich dan via deze weg maar wat afreageren.... La mij raden, ge woont nog thuis bij de mama ook zekers :-) |
eej kinneke, zoekt u eens een hobby of zo, want die drugs hebben precies geen goede invloed op uw gedrag! |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by TV06
Das nog triestiger dan seg da ge zo een opmerkingen moe geven, da heeft communicatietechnologie gestudeerd en kan nog ni eens deftig met de mensen communiceren... Kzien u zo vo mij, nerdje met een brilleke da gansen dag achter zijn pcke zit en volledig wereldvreemd is vo de rest... Nerges iet te zeggen dus moe zich dan via deze weg maar wat afreageren.... La mij raden, ge woont nog thuis bij de mama ook zekers :-) |
Ach kijk nu, hoe spijtig. Geen enkel vooroordeel juist geraden. Nog ne keer proberen voor 20 frank. |
|
|
| TV06 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ach kijk nu, hoe spijtig. Geen enkel vooroordeel juist geraden. Nog ne keer proberen voor 20 frank. |
Sorry, ik reken al in euro's |
|
|
| TV06 |
| quote: | Originally posted by christina
eej kinneke, zoekt u eens een hobby of zo, want die drugs hebben precies geen goede invloed op uw gedrag! |
Leest is alle posts goe door en weet mij dan is te zeggen oe gevat en volwassen het gekap op illusion DJ's al is geweest |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by TV06
Sorry, ik reken al in euro's |
Truken van de foor. Je bent zelf slim genoeg om het om te rekenen, je studeert tenslotte TEW! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TV06
Opt uur da gij moest draaien waren er dan ook nog alleen maar snotneuzen he jonge... De betere DJ's en dus ook het volk waren pas voorzien voor later op de avond, gij hebt de 'eer' gehad de spits te mogen afbijten omdat je zoveel talent hebt |
Valt dat mee dat mijn boeking niet vanuit Illusion zelf kwam, maar van Mike. En die vond blijkbaar wel dat ik talent heb, want ik mag volgende keer terugkomen :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TV06
Leest is alle posts goe door en weet mij dan is te zeggen oe gevat en volwassen het gekap op illusion DJ's al is geweest |
Lees JIJ dan eens goed alle posts door en weet mij te zeggen of er eigenlijk wel gekapt is op Jean en Nico, de mannen die jij vernoemt |
|
|
| TV06 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Lees JIJ dan eens goed alle posts door en weet mij te zeggen of er eigenlijk wel gekapt is op Jean en Nico, de mannen die jij vernoemt |
Het ging altijd over... DE residents.... Zijn dit geen residents ofzo? Ik ben ook ni voor nen DJ Jan, maar veralgemenen vind ik wel erg zwak... |
|
|
|
|