|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 147)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
Room 1
22.00 - 00.00 FRED NASEN
00.00 - 02.00 PHI PHI
02.00 - 04.00 FRANKY JONES
04.00 - 04.30 JONES & STEPHENSON (live)
04.30 - 06.00 YVES DERUYTER
06.00 - 08.00 MARKO
Room 2
23.00 - 01.00 TOFKE
01.00 - 03.00 COSMO
03.00 - 05.00 FRANK STRUYF
05.00 - 07.00 PETER NOVAK
Ik ben uiteraard aanwezig met mijn camera in de linkerhand en iets anders in de rechterhand. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Devilex
Room 1
22.00 - 00.00 FRED NASEN
00.00 - 02.00 PHI PHI
02.00 - 04.00 FRANKY JONES
04.00 - 04.30 JONES & STEPHENSON (live)
04.30 - 06.00 YVES DERUYTER
06.00 - 08.00 MARKO
Room 2
23.00 - 01.00 TOFKE
01.00 - 03.00 COSMO
03.00 - 05.00 FRANK STRUYF
05.00 - 07.00 PETER NOVAK
Ik ben uiteraard aanwezig met mijn camera in de linkerhand en iets anders in de rechterhand. |
hopelijk in dat in je rechterhand een pint :rolleyes: ni in openbare ruimtes é maat, heb keer wa respect voor uw medemens :D |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Config
hopelijk in dat in je rechterhand een pint, voos kerelke :rolleyes: :D |
Gaat gij zo ni uit mss? |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Config
hopelijk in dat in je rechterhand een pint, voos kerelke :rolleyes: :D |
wa zou da anders kunnen zijn ofzo? |
|
|
| anke |
| quote: | Originally posted by christina
wa zou da anders kunnen zijn ofzo? |
:D |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by anke
:D |
da spamgehalte van config is precies een beke besmettelijk...:toothless |
|
|
| anke |
| spam is toch enkel via email he :conf: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by christina
da spamgehalte van config is precies een beke besmettelijk...:toothless |
indeed, ge hebt et precies ook echt zitten tegenwoordig :p , denk dat er tegenwoordig over mijn posts niet zo veel meer te klagen valt.. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by anke
spam is toch enkel via email he :conf: |
Alles wa er te veel aan is op internet is feitelijk spam. De meesten krijgen ook een mailverwittiging als er gepost word in een topic dat ze volgen. Ze wilt gewoon zeggen da ze u post onnuttig vindt. |
|
|
| TOR |
| Is Silo ver van het station gelegen? |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by TOR
Is Silo ver van het station gelegen? |
Nope, een klein 10 min stappen... Kheb de wegbeschrijving al ergens gelezen zé, ma weet niemeer just waar! :D
Efkes opzoeken trg... |
|
|
| TOR |
Nice to know :)
Verhoogt de kans op mijn aanwezigheid. |
|
|
|
|