|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 368)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
Agenda Noxx (November):
07/11
Main: Pacha Ibiza
Angel Linde - Phill - DJ Licious
Salle Noir: Spirit
X-ian - Pole Folder
10/11
Nikki Beach Luxury World Tour
14/11
Salle Noir:
La Resistencia: Lins vs Arcana - Benn Lian - Lewis Martin
22/11
Salle Noir:
MINIMALOVE: Tofke - Anaelle - Nico Charidis - Freek
Conclusie: al veel van zijn pluimen verloren. |
|
|
| FUSyke |
Sat 13/12/08 FUSE
Room 1:
Ellen Allien :crazy:
Sascha Funke :crazy:
Deg
Room 2:
SIS live :crazy:
Markus Fix :crazy:
Pierre |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Agenda Noxx (November):
Conclusie: al veel van zijn pluimen verloren. |
Zeg dat wel...:

:clown: |
|
|
| MikeVee |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
kinderdisco :toothless |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by MikeVee
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
kinderdisco :toothless |
Het begin- en einduur valt me nu pas op, idd LOL :D :D |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Ik had van dat feestje toch meer verwacht :(
Soit nog 3 weken en dan PvD :tongue2

Main:
22:00 - 00:30 Jon Rundell (GB)
00:30 - 03:30 Paul van Dyk (DE)
03:30 - 05:00 Jon O’Bir (GB)
Side:
00:00 - 01:00 Jordi Bouman (NL)
01:00 - 02:00 Bart van Wissen (NL)
02:00 - 03:00 Sebastian Davidson (NL)
03:00 - 04:30 Kosmas Epsilon (GR) |
Hmmz, al bij al tegenvallende set van PvD dit jaar. Er zat absoluut geen lijn in zijn set, en veel te veel slechte/geen mixen. Gelukkig was er nog Jon O'Bir :tongue3 Want de saaie monotone opwarming deed het ook al niet goed. Als gevolg daarvan was er opvallend weinig reactie van het publiek.
Van het 2de zaaltje niets geluisterd, maar ik zag wel dat er mensen bewogen!!! op de muziek, dus dat moet daar wel uitstekend geweest zijn.
En veel te veel irritante oosterse importdwergvrouwen :nervous: |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by MikeVee
En veel te veel irritante oosterse importdwergvrouwen :nervous: |
Ge zat toch wel op de juiste plek?:p :D |
|
|
| Fomas |
Ik wou dit posten in de appreciation thread van Herr Motte, maar die is klaarblijkelijk al gedeletetetetetetet.

Vanaf 30 man kunnen we een buske inleggen.
rollcall
Fomas |
|
|
| MikeVee |
nieuwe TE info, even de rommel weggeknipt en het interessante overgehouden:
De Club Stage wordt dit jaar vervangen door een echte originele Trance Classics stage, waar alle onvergetelijke klassiekers uit het rijke trance verleden voorbij zullen komen. :tongue3 :tongue3 :tongue3
De kaartverkoop gaat zaterdag 29 november van start. Tickets kosten 42,50 en zijn verkrijgbaar via www.Ticketonline.nl, telefoonnummer 0900-3006000 (45ct.p/m), alle outlets van Ticketservice en alle filialen van de Free Record Shop. Hou er rekening mee dat Trance Energy vorig jaar ruim van tevoren was uitverkocht. |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by MikeVee
nieuwe TE info, even de rommel weggeknipt en het interessante overgehouden:
De Club Stage wordt dit jaar vervangen door een echte originele Trance Classics stage, waar alle onvergetelijke klassiekers uit het rijke trance verleden voorbij zullen komen. :tongue3 :tongue3 :tongue3 |
Hebben de heren organisatoren ook gezegd wat ze verstaan onder trance classics?
Want met een Cygnus X - Superstring, Svenson & Gielen - Twisted en Motorcycle - As The Rush Comes gaan ze me niet achterover kunnen slagen. |
|
|
| MikeVee |
| Ik denk niet dat ze Kevin Jee, Phi-phi of George's gaan boeken:toothless |
|
|
| FUSyke |
| Sun 30/11/08 Nathan Fake supporting squarepusher @ Vooruit |
|
|
|
|