|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Crap, dan kan ik just ni :whip: :sadgreen: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by TOR
Naam: Intuition Summer Event 2005
Datum: Zaterdag 23 Juli 2005
Lokatie: Asta Theater, Den Haag
Tijd: 23:00 - 05:00
Min. Age: 18
Entree: Gratis!!!
Area 1:
Signum [Armada, Godskitchen, Gatecrasher, Dance Valley] (NL)
Menno de Jong [Intuition Recordings, Anjunabeats, XFM] (NL)
Adam White [White Room, Armada, Darey Products] (UK)
Miika Kuisma [JOOF, Subtraxx, AR52] (FI)
Jonas Steur [Intuition Recordings, Black Hole] (BE)
MC Da Silva (NL)
Area 2:
Özgür Can vs. Likwit [Furry Nipples 4 Hour Set] (SE) (NO)
Jav D [‘smu[th], XM Radio] (USA)
Roel H (NL)
zalig :crazy: |
omg!!! :eyespop: :eyespop:
count me in! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
omg!!! :eyespop: :eyespop:
count me in! |
+1 |
|
|
| Mystique |
| quote: | Originally posted by djcresto
+1 :D |
+1 :eyes: :eyes: :crazy: |
|
|
| lievez |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^wa zijt ge tegengekomen?:conf: |
sta die affiche er ni ?
dit staat erop
za 09/07/05 Doors: 22:45 Start: 23:00
Y2.Q2.B2.C4:
CP; Benn vs krewl; Vortex vs Highway; Josi
Deep Prog - Breaks - Progressive House Party
CP (Bedrock - UK)
Benn (Limonada -BE) vs krewl (Supahstar Ltd. - BE)
Vortex (Resident - BE) vs Highway (C1 - BE)
Josi (K-Records - BE) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by lievez
sta die affiche er ni ?
dit staat erop
za 09/07/05 Doors: 22:45 Start: 23:00
Y2.Q2.B2.C4:
CP; Benn vs krewl; Vortex vs Highway; Josi
Deep Prog - Breaks - Progressive House Party
CP (Bedrock - UK)
Benn (Limonada -BE) vs krewl (Supahstar Ltd. - BE)
Vortex (Resident - BE) vs Highway (C1 - BE)
Josi (K-Records - BE) |
Ik zie het hoor :conf:
Normaal gezien ga ik met TOR :D |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik zie het hoor :conf:
Normaal gezien ga ik met TOR :D | tiens das raar bij tom zie ik het ze maar, bij mij thuis (dries zen thuis dus) zie ik het nie :conf: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Normaal gezien ga ik met TOR :D |
hela, heb nog niks beloofd hé ;) zal nog moeten zien of ik kan |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
hela, heb nog niks beloofd hé ;) zal nog moeten zien of ik kan |
Ja ja whatever :rolleyes: :p |
|
|
| Gladius |
| dien tomorrowland, da's op ne zondag. gaat dat dan door overdag ofzow? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
dien tomorrowland, da's op ne zondag. gaat dat dan door overdag ofzow? |
overdag, 's avonds, snachts mss? Tis alleszins de dag erna verlof.:D |
|
|
|
|