|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 259)
|
View this Thread in Original format
| Fomas |
| Vrijdag 31 augustus: 'Working class night'. 1 nacht in 11 clubs over het ganse land. Fuse pakt alvast uit met een acid room. Veel meer lijkt er nog niet over bekend, zelfs de site is nog niet online. Flyer op de site van Fuse. |
|
|
| domineesje |

kans zit erin dat ik op 22/08 er bij ben @Ibiza :crazy: |
|
|
| FUSyke |
| En ik op 08/08:)Als je namen weet voor in augustus, laat dan maar iets weten! |
|
|
| FUSyke |
Sensation White 2007
Lineup:
Mason
Erik E
David Guetta
Megamix
Fedde le Grand
Darren Emerson
Junior Jack & Kid Creme
Deluxe Areas:
Louke
Joey Daniel
Ricky Rivaro
Marnix
Lucien Foort
Funkerman
Roger Martinez
Mikeal
Jody San
Chuckie
Erik E
Dunca de la Funk
DJ Lin
Groove Addicts
Isis
Miss Nine
http://www.sensation-white.nl/ |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Sensation White 2007
Lineup:
Mason
Erik E
David Guetta
Megamix
Fedde le Grand
Darren Emerson
Junior Jack & Kid Creme
|
En ik die dacht dat ze niet slechter konden doen dan vorig jaar... |
|
|
| The_G0dfather |
| serieus, dit kan toch niet meer in enkele uren verkocht zijn ofzo, laat staan dagen |
|
|
| mrcanon |
| Damn, ik zou mij daar nog eentje doodvervelen. Hier in België hebben we gelukkig nog de trancedj's om naar uit te kijken. |
|
|
| Devilex |
| Ze maken die lineup altijd pas bekend maanden na de VVK. |
|
|
| TOR |
DJ GEORGE'S 25 years on stage - 07/07/2007 @ PULSE Factory
DJ GEORGE'S
PhiPhi - MARKO
CP & Michael Forzza
Ongelukkige datum, me dunkt :( |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by TOR
DJ GEORGE'S 25 years on stage - 07/07/2007 @ PULSE Factory
DJ GEORGE'S
PhiPhi - MARKO
CP & Michael Forzza
Ongelukkige datum, me dunkt :( |
alle feesten vallen precies op 7/7/07 dit jaar :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
serieus, dit kan toch niet meer in enkele uren verkocht zijn ofzo, laat staan dagen |
tis niet omdat wij die line up niks vinden dat de rest van de wereld dat ook vindt he. vergeet niet dat die muziek "in" is tegenwoordig. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Config
alle feesten vallen precies op 7/7/07 dit jaar :p |
Njah tis dan ook wel een speciale datum he :p
Volgend jaar dus alvast geen BetaParty op 8 augustus ;) |
|
|
|
|