|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 421)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Doe maar, de rest volgt wel |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
jaaaaaaaaaaaaaaa! doen we! :rolleyes: strak plan |
Dat is maar om te lachen, hé zure. Ik zal er volgende keer zo'n onnozele smiley of zevenentwintig achter zetten. De mensen kunnen duidelijk niet meer zonder. |
|
|
| Jasperovitsj |
18/09/2010: Sasha @ Café D'Anvers
Which was nice. |
|
|
| Real |
| Wie weet, als ik dan niks gepland heb. Ik vrees wel dat Sasha net iets te saaie muziek is voor mij. |
|
|
| Progrez |
| Geen nood. De astrante buitenwippers in Café d'Anvers maken de avond sowieso levendig. |
|
|
| Config |
| Ah crap, ik zit dan ofwel op de bierfeesten in Duitsland, ofwel op Leffingeleuren. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Ah crap, ik zit dan ofwel op de bierfeesten in Duitsland, ofwel op Leffingeleuren. |
bierfeesten in Duitsland? Waar? Wanneer? |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
bierfeesten in Duitsland? Waar? Wanneer? |
in Munchen e. In het weekend dat Sasha draait of dat erna, ben het vergeten |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
in Munchen e. In het weekend dat Sasha draait of dat erna, ben het vergeten |
ah k, ik zie nu dat het ook in september pas is. Ik ga ook naar Duitsland voor een soort bierfeesten, maar dan volgende week in Opladen bij Leverkusen. Zou nogal straf zijn dat we beide zonder het te weten naar't zelfde zouden gaan :D |
|
|
| MikeVee |
Topfeest gehad gisteren op The Qontinent. Wat organisatorische minpunten (maar dat weet je al van zodra je het bass events logo ziet staan): compact , veel keuze van muziek, nergens wachtrijen door de lage opkomst, gezellige sfeer (ondanks wat opstootjes), ...
Op naar dag 2, beetje regen nemen we er wel bij. |
|
|
| MikeVee |
| waardeloze city parade, was max 25k man om 18u |
|
|
|
|