|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 65)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
| Q is bad for you |
|
|
| FUSyke |
Wim's Birthday Party @ La Rocca
Sun 08/01/06
Tom De Neef
Dave Lambert
Marko
Joeri
Bart Maes
Olivier Abbeloos
Pollux |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by DJ Wout
Voor plaatjes aan te vragen moet je bij q-music zijn. :) |
daar kenne ze da ni . . . ma kbegrijp et wel ;) khoop da ge zelf de goeikes bovenhaalt :p |
|
|
| Synthesia |
Niet direct een upcoming party maar kreeg onlangs nog een mailke over de volgende Praga Khan show, Code Red. Wist niet dat ik nog in hun mailbestand stond maar was vroeger 1 van mijn favoriete groepen.
Code Red is de opvolger van de uiterst succesvolle theatertour “The Next Dimension”, die Praga Khan eind 2004 ondernam. Voor deze baanbrekende productie werden de nummers van de Belgische dance-pioneers, (met overbekende songs zoals “Breakfast in Vegas” of “The Power of the Flower”), grondig herwerkt, o.a. door toevoeging van een strijkersensemble.
Tour dates:
23 FEB Première AB Brussel
24-25 MRT AB Brussel
01-02 MRT De Spil Roeselare
04-05 MRT Arenberg Antwerpen
29-30 MRT Capitole Gent
02 APR Casino Kursaal Oostende
04-05 APR De Warande Turnhout
10-11 APR CC Hasselt
Prijs: € 22.00 vvk, € 25.00 Kassa
Iemand naar "The Next Dimension" geweest? |
|
|
| Antony |
| probleem ! zal illusion ni halen vanavond omda men broer zooo hard onder de sloef ligt thuis dattem al nimmer buite mag :whip: "taken in excell maken voor wendy" WTF:wtf: en de rest heeft andere verplichtingen... dju eh, komt ge mij ni effe oppikken Wout? :p |
|
|
| pooley |
| u puss, be a man, take a taxi of tippel u naar daar |
|
|
| Antony |
| kzou er nog wel wa voor over hebben, ma had op vrij gratis nachtje gerekend... wel wa drinken enzo, ma toch al gene inkom en gene dure taxi. tippelen zienk ook ni zitten, zouk men bene nog moete scheren en vink ni zo sexy |
|
|
| pooley |
| ma dan moogde wel op de foto ! |
|
|
| Antony |
| das waar, doenk e minirokje aan, sexy botten, ik hang rond de paal en doe zoals elk 15 jarige... dan komk op de foto :p |
|
|
| pooley |
| Mag ik u in mijn broekzak steken? |
|
|
| Antony |
| feest, zieter naar uit dakker toch geraak zonder bene te moete scheren... aleja, tvalt te bezien wa Synthesia graag eeft :p |
|
|
|
|