|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 205)
|
View this Thread in Original format
| Magistrate |
| nja da denk ik ook, kdenk nie dat die hardstyle-namen veel gevraagd worden buiten europa ( ik kan mis zijn ..) enja als de vraag groot is zoals bij trance ... |
|
|
| Devilex |
| Gisteren naar Clas Sick geweest in het Craeyken in Aalst, lekkere prog maar jammer dat het zo een kleine locatie is. |
|
|
| TOR |
Ik was er ook :)
Toch wel weer een heerlijk avondje op muzikaal gebied (Cass & Slide - Opera, Art Of Trance - Easter Island, Twice As Nice - Overture, The Ambush - Everlast, enz.). :crazy:
Locatie is inderdaad relatief klein, maar ik vond die best gezellig qua inrichting. Er was zelfs een laser aanwezig. Enig nadeel is dat je dronkelappen, die veelvuldig aanwezig waren gisteren, moeilijk kunt ontwijken. :D
Is die zaal telkens zo goed gevuld? Het lijkt me anders een bijzonder leuke locatie voor een BeTA Party. Als we de forumleden nog moeten toevoegen aan het aantal aanwezigen van gisteren, dan zitten we echter wel met een probleem. :p |
|
|
| elkewelke |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik was er ook :) |
nice !
moest ik hebben geweten wie ge waart, had ik eens goeie dag komen zeggen :)
als ik doorkon tenminste ;)
muziekaal gezien was het idd een topper !!
locatie was idd té klein gezien de opkomst.......dat kwam ook de sfeer niet echte ten goede....hoogstwaarschijnlijk zal er opnieuw uitgeweken worden naar negasonic. |
|
|
| MikeVee |
Het posten gaat blijkbaar bij u ook blijkbaar niet vlot :p
hetbrowsen vreemd genoeg wel. |
|
|
| elkewelke |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Het posten gaat blijkbaar bij u ook blijkbaar niet vlot :p
hetbrowsen vreemd genoeg wel. |
idd....mijn post geraakte er nooit door.....dat dacht ik toch ;-) |
|
|
| djcresto |
| verdorie had ik dat geweten |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by elkewelke
locatie was idd té klein gezien de opkomst.......dat kwam ook de sfeer niet echte ten goede....hoogstwaarschijnlijk zal er opnieuw uitgeweken worden naar negasonic. |
Ik vond 't Crayeken anders een stuk gezelliger dan Negasonic. :)
Iets centraler gelegen ook. |
|
|
| Glexx |

-Leuke gadgets voor de dames
-Met tickets van "Love" komt u er als dame gratis in voor 0u30 en nadien aan 5 euro
-Muzikale hoogvliegers in beide levels met quality party house music!
-Gratis LOVE-cocktail voor alle ladies. The best quality house trax!
DJ's: The Ground Level: Franky Kloeck, Wout, Jan, Jean, Nico & Kane
At the level : DJ’s David & Christophe
+ Special Guest Stonebrigde !!
Heeft iemand Stonebridge al eens horen draaien?
Het moet naar het schijnt de moeite zijn geweest toen hij eerder in Illusion draaide tijdens de eerste Amnesia Night. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Glexx
Heeft iemand Stonebridge al eens horen draaien?
Het moet naar het schijnt de moeite zijn geweest toen hij eerder in Illusion draaide tijdens de eerste Amnesia Night. |
Hier een setje van hem: Stonebridge
StoneBridge @ Area 33, Sirius, January 6, 2007 >Go
Moony - He Is All I Want (StoneBridge)/Airplane
Brad Holland ft Alexis Hall - Crazy (Raul Rincon Dub)/Gfab
The Houselovers - Gotta Use It/Groove Sense
L42 - Dive (Tom Belton)/W14
Jerry Ropero - The Storm/CDR
Scarlett Fantastic - No Memories (Dennis Christopher)/Boss
StoneBridge - SOS (Chris Kaeser)/CDR
Mischa Daniels - Run Away (Club Mix)/Fame
Public Domain - I Feel Love (Whelan & Di Scala)/CDR
MTV & Lucien Foort - Bassification (LF)/Toolroom Trax
Jean Claude Ades - Someday/Lowered
Greg Dorian - Club Sound/Fine-Tune
Dogtooth - Driver’s Seat (StoneBridge)/Chunk
Soundstream - Fade 2 Gray (Drax & Gooding)/Freefall
Jojo - Too Little Too Late (Raul Rincon Dub)/Mercury
Jochen Pash - Music Makes You Groove (Raul Rincon)/Tenor
Lifelike & Kris Menace - Discopolis (Chris Lake)/Defected
MYNC - R U Sure (Ran Shani)/CDR
Jerry Ropero & Michael Simon ft K Brown - Ocean Drums/Boss |
|
|
| FUSyke |
| Van 't weekend :crazy:Sven Väth @ FUSE :crazy: Zijn er nog mensen die gaan? |
|
|
| Devilex |
| Kunt nog altijd is proberen in de Kings é:p |
|
|
|
|