|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| * Sat 10/12 > Green Velvet @ Real |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Jaah feestje :) ! Ik heb het domein al bezocht en het ziet er echt super uit. Tis een prachtig kasteel-achtig domein pal in het bos. Goede voorwaarden dus voor geluid ed. Ook gaan de lichten pas aan als we de laatste van de grond rapen:cool:. De organisators zijn oa. de mensen achter "The nitric" en trancemissionfeesten. Kwaliteitsgarantie dus !
Hier is de flyer
|
Hmz... ik denk dak weet wat ik ga doen met nieuwjaar... eerst de vriendin nog wel overtuigen :D
Ik heb er al Nieuwjaar gevierd enkele jaren geleden en het was HEMELS. Lekker underground-feestje, gezellige sfeer, goede dj's, goede muziek! De voordelen van een zuipfuif met de muziek van een discotheek.
En het gebouw: als ik mijne auto uitstapte enkele jaren geleden met nieuwjaar waren de grote ramen al hevig aan het beven van ... *Brrrr* *Brrrrr* *Brrrrr* :eyes: ... was wel impressive...:eek: |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by pooley
ik passeer er ook |
then I got something for you.........PM! |
|
|
| Aurélie |
| Zelfde organisatie van trancemission organiseert zaterdag intiem feestje op boot in Brussel. Met oa dj Nico van Illusion. Pm voor meer info ;) . Ik zit er aan de kassa van 10 tot 12 :p |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Episode @ Rector (Trance - Hardtrance - Retro)
Fri 09/12
22u - 01u > Jeron Rozzi (www.jeronrozzi.be)
01u - ... > Atonic
VVK 3€ bij Music Man
ADK 4€
Effe een bezoekje brengen. Zijn er nog mensen, uit de omgeving van Gent, die komen? |
Gisteren der effe naartoe geweest. Er was zeer weinig volk maar de muziek van Rozzi was wel goed. Enkele platen die gedraait werden: Absolute - New Horizon; Markus Schulz - Clear Blue; Tiga - You Gonna Want Me; Benjamin Bates - The Manimal; E-Craig - The Beat Goes On; ... met nog enkele goede hardere en retro platen. Daarna was het de beurt aan Atonic maar dat waren maar platte jumptoestanden. Ik ben dan nog met Rozzi effe iets rustigs gaan drinken in de Overpoort. Spijtig van het weinige volk maar ik heb toch enkele leuke platen gehoord:) |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Zelfde organisatie van trancemission organiseert zaterdag intiem feestje op boot in Brussel. Met oa dj Nico van Illusion. Pm voor meer info ;) . Ik zit er aan de kassa van 10 tot 12 :p |
aanwezig!
Flyerke van Nico gehad ;) |
|
|
| diddi |
| ^ De wereld is precies wel klein... :) |
|
|
| Kelly* |
hehe, precies wel he!
(kleine 35 000 km dachtek) |
|
|
| Antony |
X-mas in Illusion
Vrijdag 23ste Ronald van Gelderen, en mailinglist = gratis inkom :p |
|
|
| Synthesia |
| ^ Ben ik zeker bij :) Wie komt nog? |
|
|
| Antony |
| bij mij ist enkel nog een kwestie van paar vrienden overtuigen mee te gaan :) ronald was int sportpaleis ni slecht, dus zeker de moeite |
|
|
|
|