|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 159)
|
View this Thread in Original format
| Den Backer |
| Nja kheb hier wat sets van CP @ Pulse Factory, zeker niet mis!! |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Config
CP? :nervous: |
Crappy Progressive? |
|
|
| Devilex |
| Het is toch de CP niet meer van enkele jaren terug hoor, tegenwoordig zit hij ook serieus op het elektrospoor. Ik vind Forzza trouwens ook enorm overschat. |
|
|
| Xilver |
| Bwah CP kan me wel bekoren |
|
|
| De Geert |
28 oktober
sporthal Oudegem (Dendermonde)
Evolution
COR FIJNEMAN
Q-IC
MASSIV
W4CKO
GIO
FREEFALL
NEON
ELOF
MARIO LE BLANC
www.evolutionparty.be
kweet ni of het de moeite is om 7,5 EUR te betale voor enkel cor fijneman en elof te zien, de rest moet ik ni van weten... |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by domineesje
Illusion = Antwerpen?
"Dec 24 2006 12:00 CLUB ELITE NIGHT ANTWERP" |
on my birthday??? whohooo!!!!! :wtf:
Edit: Weet er toevallig al iemand iets over Highlite VI? |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Edit: Weet er toevallig al iemand iets over Highlite VI? |
Zeer goede vraag. Is meestal toch ergens in november of zo dus... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by De Geert
28 oktober
sporthal Oudegem (Dendermonde)
Evolution
COR FIJNEMAN
Q-IC
MASSIV
W4CKO
GIO
FREEFALL
NEON
ELOF
MARIO LE BLANC
www.evolutionparty.be
kweet ni of het de moeite is om 7,5 EUR te betale voor enkel cor fijneman en elof te zien, de rest moet ik ni van weten... |
De schepen van jeugd die het mogelijk gemaakt heeft om in de sporthal van Oudegem fuiven te geven is weer verkozen he. Ze zouden ze moeten bannen! De jeugd van m'n badmintonclubje speelt nl op zondagochtend in de SPORThal :-D En nu gaat die vloer nog kapot gestampt worden door jumperkes :-( |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Weet er toevallig al iemand iets over Highlite VI? |
Geen Highlite dit jaar. Normaalgezien zou da georganiseerd moeten worden door de studenten MCT om de kosten van hun studiereis naar Amerika te drukken, maar 't is al alle jaren het initiatief van de docenten geweest, de studenten willen er nimeer voor werken, papa en mama betalen de reis toch. En de docenten waren dat dit jaar een beetje beu, en ze willen toch misschien met een nieuw concept beginnen. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by djcresto
De schepen van jeugd die het mogelijk gemaakt heeft om in de sporthal van Oudegem fuiven te geven is weer verkozen he. Ze zouden ze moeten bannen! De jeugd van m'n badmintonclubje speelt nl op zondagochtend in de SPORThal :-D En nu gaat die vloer nog kapot gestampt worden door jumperkes :-( |
jumpen is ook een sport!:mad:
allé die zweten toch altijd abnormaal hard:p |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by djcresto
De schepen van jeugd die het mogelijk gemaakt heeft om in de sporthal van Oudegem fuiven te geven is weer verkozen he. Ze zouden ze moeten bannen! De jeugd van m'n badmintonclubje speelt nl op zondagochtend in de SPORThal :-D En nu gaat die vloer nog kapot gestampt worden door jumperkes :-( |
hehe ons leen weer verkoze ofwa? mooi :D
lekker badmintonne in de bierlucht en verdampt jumperkeszweet ;) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by domineesje
Illusion = Antwerpen?
"Dec 24 2006 12:00 CLUB ELITE NIGHT ANTWERP" |
24 december in Illusion
M.I.K.E. MUSIC & ILLUSION PRESENTS “CLUB ELITE NIGHT”
Line up :
D RAMIREZ (UK)
M.I.K.E. (BE)
PERRY O NEIL (NL)
ALBERT VORNE (IT)
JERICHO (BE)
All night : BEST OF “ELECTRO HOUSE – MINIMAL HOUSE – TRANCE – PROGRESSIVE” |
|
|
|
|