|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 461)
|
View this Thread in Original format
| kvm |
| quote: | Originally posted by kvm
Gisteren ook naar Carat afgezakt.
Ik moet zeggen dat het een ontgoocheling geworden is.
Dat heeft niets te maken met de muziek, wel met de locatie...
Zoals ik vreesde werd de hele ruimte gebruikt met als gevolg dat het véél te groot was voor een event zoals deze.
Dit kwam de sfeer en gezelligheid niet ten goede.
Bij momenten had ik het gevoel dat ik op een beurs stond.
Ze hadden beter een gedeelte van de zaal gebruikt.
Ik herinner me een oudjaar van Illusion in de hallen van Putte.
Daar werd slechts een gedeelte op een zodanige manier gebruikt dat je toch nog een beetje een clubgevoel kreeg.
Los daarvan vond ik de opkomst zeer behoorlijk.
Al hadden de organisatoren blijkbaar op het dubbel gerekend?
Kortom volgende editie toch maar weer in een club organiseren! |
Vanavond is die volgende editie op de plaats waar het thuis hoort ... Mega House Illusion, Lier :crazy:
Zolex
Jean
Wout
Jan
Cosmo
Marko
Franky Jones
Philip
Stefan
Nog forumleden die vanavond naar de voorlaatste Illusionparty afzakken? |
|
|
| kvm |
| quote: | Originally posted by kvm
Gisteren ook naar Carat afgezakt.
Ik moet zeggen dat het een ontgoocheling geworden is.
Dat heeft niets te maken met de muziek, wel met de locatie...
Zoals ik vreesde werd de hele ruimte gebruikt met als gevolg dat het véél te groot was voor een event zoals deze.
Dit kwam de sfeer en gezelligheid niet ten goede.
Bij momenten had ik het gevoel dat ik op een beurs stond.
Ze hadden beter een gedeelte van de zaal gebruikt.
Ik herinner me een oudjaar van Illusion in de hallen van Putte.
Daar werd slechts een gedeelte op een zodanige manier gebruikt dat je toch nog een beetje een clubgevoel kreeg.
Los daarvan vond ik de opkomst zeer behoorlijk.
Al hadden de organisatoren blijkbaar op het dubbel gerekend?
Kortom volgende editie toch maar weer in een club organiseren! |
Vanavond is die volgende editie op de plaats waar het thuis hoort ... Mega House Illusion, Lier :crazy:
Zolex
Jean
Wout
Jan
Cosmo
Marko
Franky Jones
Philip
Stefan
Nog forumleden die vanavond naar de voorlaatste Illusionparty afzakken? |
|
|
| Real |
| Ik zou graag willen, maar morgen is het werkendag. :( |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Real
Ik zou graag willen, maar morgen is het werkendag. :( |
echt! wie heeft dat in godsnaam uitgevonden om op de 26ste december te moeten gaan werken...:nervous: |
|
|
| MikeVee |
Ik moet morgen werken maar ga toch! :)
begin pas om 22u :D |
|
|
| Progrez |
Mannekes
Rap nen tussenstop en dan naar de club van 't stad. Het is er feest vandaag.
SPACE 2012 NEW YEAR After Hour
Line up :
08.30-10.00 JONA
10.00-11.30 SYD
11.30-13.00 BART BAROCCI
13.00-14.30 PHILL
14.30-16.00 TIMAX
16.00-17.30 JEAN
17.30-19.00 ALECTO
19.00-20.30 TWINS
20.30-22.00 SED-X
22.00-23.30 DAVID
23.30-01.00 JACKK
01.00-02.30 NIKO CHARIDIS
02.30-04.30 STIJN
Club Paradise, Van Stralenstraat 6, Antwerpen.
http://www.facebook.com/#!/events/201330469958477
Als dat niet op de valreep een 'upcoming party' is. |
|
|
| Pedro Mercado |
 |
|
|
| FUSyke |
Fri 27/01 Pearson Sound @ Vooruit
Sat 28/01 John Digweed & Pole Folder @ CdA
Thu 02/02 Solomun @ De Kreun - Kortrijk
Sat 11/02 21Y Cherry Moon Retro
Sat 11/02 Pantha Du Prince @ Fuse
Thu 16/02 Loco Dice @ The Wood
Sat 18/02 Henrik Schwarz & Wesseltoft @ STUK - Leuven
Fri 24/02 Deetron @ CdA
Sat 25/02 Gui Boratto @ CdA
Sun 04/03 Eric Prydz @ La Rocca
Sat 07/04 Sasha @ Culture Club
Sun 22/04 Apparat @ Vooruit |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Sat 25/02 Gui Boratto @ CdA
|
Das mooi, daar wil ik m'n stapschoenen nog wel eens voor aantrekken :) |
|
|
| Config |
En Sasha in de culture club zowaar. Alletwee met rood aankruisen!
edit, ja lap, moet zelf draaien tijdens Gui Boratto :sadgreen: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Fri 24/02 Deetron @ CdA
Sun 04/03 Eric Prydz @ La Rocca
|
tempting... |
|
|
|
|