|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 60)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| Iedereen heeft kaarten gewonnen. :D |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by New Wave
Iedereen heeft kaarten gewonnen. :D |
Zoals altijd als ze zo een actie doen bij slechte kaartverkoop. :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by New Wave
Iedereen heeft kaarten gewonnen. :D |
weeral:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Iedereen heeft kaarten gewonnen. :D |
Behalve Matthijs :toothless |
|
|
| Kelly* |
hier ganek oa dus ook enne me nieuwjaar! :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Behalve Matthijs :toothless |
Lullig, moet ie alsnog dokken :D |
|
|
| FUSyke |
QLIMAX 04/02/06
Yves Deruyter
Kai Tracid
Scot Project
Pavo
Dana
Furax
The Prophet
Zany
Luna & Technoboy
Promo
http://www.q-dance.be/qlimax_full/qlimax.html
40€
Eerst was ik niet van plan om hier naartoe te gaan maar nu begin ik toch te twijfelen. Alleen voor Scot Project zou ik al gaan:crazy: ; maar Kai Tracid wil ik ook wel eens zien.
Het zal kiezen worden tussen Qlimax, Trance Energy of Trance Mission (M.I.K.E., Rank 1, Elof). |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by FUSyke
QLIMAX 04/02/06
Yves Deruyter
Kai Tracid
Scot Project
Pavo
Dana
Furax
The Prophet
Zany
Luna & Technoboy
Promo
http://www.q-dance.be/qlimax_full/qlimax.html
40€
Eerst was ik niet van plan om hier naartoe te gaan maar nu begin ik toch te twijfelen. Alleen voor Scot Project zou ik al gaan:crazy: ; maar Kai Tracid wil ik ook wel eens zien.
Het zal kiezen worden tussen Qlimax, Trance Energy of Trance Mission (M.I.K.E., Rank 1, Elof). |
Ik zou naar TE gaan als ik jouw was. Qlimax met deze mensen is zeer bagger. Of ze moeten de zekerheid geven dat ze oldschool hardcore draaien (als je daar tenminste van houd he) |
|
|
| eieregooie |
| Trens Ennersjie |
|
|
| Bl@ckOut |
| Oeps, Qlimax is de 4e februari of wa :eek:. Dan zal 't voor mij ook kiezen worden tussen Qlimax en Tranc Energy. Zal wss wel TE worden. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik zou naar TE gaan als ik jouw was. Qlimax met deze mensen is zeer bagger. Of ze moeten de zekerheid geven dat ze oldschool hardcore draaien (als je daar tenminste van houd he) |
Kai Tracid still rules !!!:toocool: |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Kelly*
hier ganek oa dus ook enne me nieuwjaar! :D |
Jaah feestje :) ! Ik heb het domein al bezocht en het ziet er echt super uit. Tis een prachtig kasteel-achtig domein pal in het bos. Goede voorwaarden dus voor geluid ed. Ook gaan de lichten pas aan als we de laatste van de grond rapen:cool:. De organisators zijn oa. de mensen achter "The nitric" en trancemissionfeesten. Kwaliteitsgarantie dus !
Hier is de flyer
 |
|
|
|
|