|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 374)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
| Iemand die anthem al gehoord? |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by Devilex
Iemand die anthem al gehoord? |
is te beluisteren op de TE-site, gewoon het filmpje van vorig jaar uitkijken of doorspoelen...
http://www.trance-energy.nl/te2009/pre/
niet slecht :) |
|
|
| Antony |
| L.E.D. there be light. Kunnet al vinden ook hoor. Lang ni slecht. |
|
|
| Devilex |
| Das precies het anthem van vorig jaar da ik hoor in de filmke? |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Devilex
Das precies het anthem van vorig jaar da ik hoor in de filmke? |
Indien het filmke helemaal is afgespeeld, sluit het videovenster zich en wordt op de achtergrond de nieuwe anthem afgespeeld van Rank1.
Vind het trouwens maar een vrij 'softe' anthem in vergelijking met de vorige jaren. Laat ons hopen dat ook de muziek terplekke eens wat softer gaat zijn dan de voorbije edities :) |
|
|
| BZRK |
Voor Rank 1 te zijn, super goed |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by BZRK
Voor Rank 1 te zijn, super goed |
Top Gear zullen ze nooit meer overtreffen :( :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by BZRK
Voor Rank 1 te zijn, super goed |
hier kan ik mij wel in vinden, voor een Rank1 productie valt het al bij al nog wel mee. Hun laatste releases zijn grotere rommel :) |
|
|
| FUSyke |
13/12/08 Sotto's Classics
The Best Classic House Event
Lineup:
Live On Stage: Jones & Stephenson (The First Rebirth, Bonzai)
Jan (Carat)
Gert (Boccaccio)
Franky Jones (Bonzai)
Nico Parisi (Atmoz)
Marcky (Sotto's, BBC)
Yargo (Lamborghieni)
Entrance:
10 euro |
|
|
| Devilex |
| Alé tickets voor trance energy zijn besteld, toch 5 man al meegekregen :) |
|
|
| Config |
| Komt er weer ne bus vandejaar? Kan anders wel weer een deel mannen en vrouwen meekrijgen :) |
|
|
|
|