| TOR |
| quote: | Originally posted by Antony
wa ni wegneemt da hij wel gelijk heeft... voor die 1ne hoogst intressante tent gade ni naar zo'n groot event. |
| quote: | Originally posted by djcresto
en zo interessant vind ik die ook al nie eigenlijk |
Diezelfde logica gaat op voor Tomorrowland, ook al is de omvang iets kleiner natuurlijk.
Erg boeiend vind ik de line-up in ieder geval niet :nervous:
Extrema Outdoor for teh win. |
|
|