|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 398)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Ik weet het nog niet. Van muziek uit het '90-'95 tijdperk, waar ze zo lustig mee adverteren, ken ik nagenoeg niks. |
|
|
| FUSyke |
I LOVE TECHNO 2009
24/10/09
Flanders Expo Gent
Dave Clarke
Boys Noize
Deadmau5 live
The Bloody Beetroots
Laurent Garnier live
Simian Mobile Disco live
Chris Liebing
The Proxy live
Fake Blood
Buraka Som Sistema live
Speedy J
Surkin
Don Rimini
Johnny D
... |
|
|
| FUSyke |
04/09/09 Bonzai Legendary Events @ Cherry Moon
Hosted by Fly & YDR
Line up:
Jaydee
... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Eentje voor de Jasper?
08/08/09 Chymera (live & dj) @ Café Capital |
Even bumpen die handel.
Nog Beta's die afkomen? Het is gratis inkom voor 23u, en als je tussen 23u en 01u komt, betaal je 10€. Maar in die prijs zit wel een dranktoken ter waarde van 7,5€ inbegrepen. Geen geld dus, en dat voor één van de beste en meest originele producers van de laatste jaren. Melodische techno/house/progressive op z'n best, en als dj staat hij ook aardig zijn mannetje, google maar eens zijn Heroin Chic february 2008 mix! :) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
04/09/09 Bonzai Legendary Events @ Cherry Moon
Hosted by Fly & YDR
Line up:
Jaydee
... |
*** 2009 Calendar ***
Friday the 4th of September 2009
Guest Star Dj - Jaydee 'Robin Albers'
Resident Dj's - Yves Deruyter, Fly, CriCri
Friday the 2nd of October 2009
Guest Star Dj - Hardfloor 'Oliver Bondzio'
Resident Dj's - Yves Deruyter, Fly, CriCri
Friday the 6th of November 2009
Guest Star Dj - Philippe Traikos
Resident Dj's - Yves Deruyter, Fly, Cricri
Friday the 4th December 2009
Guest Star Dj - Talla 2xlc 'Dorian Gray Frankfurt'
Resident Dj's - Yves Deruyter, Fly, CriCri
Cherry Moon
Gentsesteenweg 144
Lokeren
Belgium |
|
|
| FUSyke |
| Gaat er nu woensdag niemand naar Ocean Clubbing mee Sander Kleinenberg? |
|
|
| Kaidreas |
| ^kheb woensdag al een date, sorry |
|
|
| Config |
| en hoe was Chymera Jasper? |
|
|
| Jasperovitsj |
Hij was oké, al hebben we niet gezien waarvoor we kwamen: zijn liveact :(
We waren er iets voor 1u, en er was effectief geen kat. Een paar mensen binnen, een paar mensen op het terras, echt pover. Chymera stond normaal om 1u30 geprogrammeerd, maar hij kwam iets voor dat tijdstip een kijkje nemen in de zaal en besloot dat hij toch nog even ging wachten op iets meer volk. En terecht. Er sijpelde geleidelijk aan wel wat meer volk binnen, en dat was toch een pak eclectischer dan ik verwacht had. Van clueless pubers die op de dansvloer hun videoclip-dansroutines stonden te oefenen over suave salsadansers tot spacende oldskool breakdancers en trailer trash op leeftijd met versleten bermuda en witte opgetrokken sportsokken in sandalen.
Tegen 2u10 heeft Chymera dan overgepakt van de warmup dj, en waar ik verwacht had dat hij zou beginnen met zijn liveact, heeft hij gekozen om eerst gewoon te draaien. Ergens wel te begrijpen, aangezien er op dat moment weinig leven in de keet zat, en zijn eigen tracks zijn toch ook relatief rustig en laidback, niet meteen geschikt om een dansvloer in vuur en vlam te zetten. Ik moet zeggen dat ik wel aangenaam verrast was door zijn dj skills. Geen Ableton zoals ik verwacht had, maar echt hands on draaien met cd's. En hij deed dat heel goed. Lekker funky en loopy techno en techhouse, veel soul en gevoel, heel opzwepend en technisch nagenoeg vlekkeloos. Een beetje à la Joris Voorn. Hij stond zelf ook heel enthousiast te shaken achter de decks, dus ondanks de teleurstellende opkomst stond hij zeker niet tegen zijn goesting te draaien. Sfeer was er wel, en tegen 3u30 begon de club toch redelijk gevuld te raken. Ik had gehoopt dat hij misschien halverwege een stukje live zou brengen, aangezien hij tot 5u zou doorgaan volgens de timetable. Maar helaas, hij bleef lekker doordraaien. Ik zag ook nergens in de booth materiaal voor een live staan, en iets voor 4u begon de vermoeidheid van de laatste dagen serieus door te wegen, dus zijn we maar doorgegaan zonder de live te zien. Als die er überhaupt al gekomen is...
Al bij al was het wel een leuk avondje. Heel toffe locatie (ideaal voor een Beta Party trouwens, waarom is niemand toen met die suggestie afgekomen? :p ), verdomd goedkoop, best wel veel sfeer en ongedwongen ambiance, en Chymera is een erg goede dj. Maar dus wel jammer dat het pas heel laat op gang kwam, en dat we dus net datgene waar ik zo hard naar uitkeek hebben gemist. Maar ik vermoed dat hij nog wel eens in Antwerpen zal passeren, en dan doen we het gewoon over :) |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Al bij al was het wel een leuk avondje. Heel toffe locatie (ideaal voor een Beta Party trouwens, waarom is niemand toen met die suggestie afgekomen?) |
Omdat ge CC tot de nok vol moet krijgen vooraleer ge er winst uit krijgt. Ze hanteren daar nogal vreemde afhuurprijzen en -methodes, heb ik me laten vertellen. |
|
|
| Kaidreas |
| en zoals ge zelf hebt gezien, trekt cc redelijk vreemd volk. |
|
|
| MikeVee |
BetTA's zijn toch ook vreemd volk dus dat had goped gepast .
Even een voorbeeld ter illustratie:


flauw, maar het was een inkopper. |
|
|
|
|