|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 232)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Ik heb hem laten weten dat ik het best wel eens zag zitten om voor hem te draaien, en hij heeft met nu die kans gegeven. Dus ja :) |
|
|
| Real |
| Waarschijnlijk ook aanwezig Jasper. :) |
|
|
| BZRK |
| 30-06-07: Markus Schulz SOLO (6 hour set) @ Panama Amsterdam :eyes: :eyespop: :crazy: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by BZRK
30-06-07: Markus Schulz SOLO (6 hour set) @ Panama Amsterdam :eyes: :eyespop: :crazy: |
Hmm, miss doe ik dit wel eens :) |
|
|
| Solar1 |
| quote: | Originally posted by BZRK
30-06-07: Markus Schulz SOLO (6 hour set) @ Panama Amsterdam :eyes: :eyespop: :crazy: |
valt wel samen met Jon O'Bir @ Illusion... Wordt moeilijke keuze :nervous: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by BZRK
30-06-07: Markus Schulz SOLO (6 hour set) @ Panama Amsterdam :eyes: :eyespop: :crazy: |
dan moet ie toch wel wat van z'n softere stuff uit de broadcast draaien :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Thursday 17/05 > ASOT 300 @ Pettelaarse Schans, Den Bosch (NL) - Aly & Fila, Sean Tyas, Menno De Jong, Marcel Woods, Markus Schulz, Armin Van Buuren |
IN VERBAND MET DE SLECHTE WEERSVERWACHTING ZAL HET TERREIN IN DEN BOSCH OVERDEKT WORDEN MET EEN BIJZONDER MOOIE GROTE TENT!!!
bron: hollanders
Het blijft echter een ty line-up.
Schedule:
Aly & Fila at 15:00
Sean Tyas at 16:00
Menno de Jong at 17:00
Marcel Woods at 18:00
Markus Schulz at 19:00
Armin van Buuren at 20:00 |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Real
Het blijft echter een ty line-up. |
ja vooral :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by BZRK
ja vooral :) |
Ja. Ligt gij nog wakker van zo'n 13 in een dozijn line-up? |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Real
Ja. Ligt gij nog wakker van zo'n 13 in een dozijn line-up? |
2 namen die ik nog nooit gehoord heb + Markus, Armin & MdJ
En dat allemaal gratis en voor niets. Daar zeg ik toch geen nee tegen.
Tijdens Woods ga ik wel wandelen ofzo. |
|
|
| El Shorty |
| quote: | Originally posted by Real
Ja. Ligt gij nog wakker van zo'n 13 in een dozijn line-up? |
Ik heb aly en fila en sean tyas nog nooit gezien. Altijd leuk meegenomen. De line up is best leuk, al heb ik die namen de laatste maanden al een aantal keer gezien, begint beetje 'beu' te worden. Maar om gratis te zijn: top line up. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Real
EEN BIJZONDER MOOIE GROTE TENT!!!
bron: hollanders
|
dat gaat niemand geloven hé :p |
|
|
|
|