|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 423)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
DO09Sep10 komt armin, dash berlin en nog nen dude van armada draaien in het coca-cola center te wilrijk. Door de pre-order van armin zen album op free record shop kan ik gaan. iemand goesting om af te komen? (ik mag 1 xtra persoon meenemen, maar niemand wilt met me mee :D )
Deuren open: 1900hr
Armada dude: 2000hr
Armin: 2100hr
Dash Berlin 2200hr |
|
|
| Real |
| Gaarne, maar ik kan niet. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Ha, dat is bijna letterlijk achter onzen hoek :)
Ik hoop dat hij ons niet uit onze slaap houdt met zijn getjingeltjangel :p |
|
|
| FenixStyle |
| Daarstraks ook duo-ticket voor die album-release van Armin gevonden in m'n mailbox. Armin zelf draait blijkbaar maar een uurtje, maarja zullen zien wat het is he. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
DO09Sep10 komt armin, dash berlin en nog nen dude van armada draaien in het coca-cola center te wilrijk. Door de pre-order van armin zen album op free record shop kan ik gaan. iemand goesting om af te komen? (ik mag 1 xtra persoon meenemen, maar niemand wilt met me mee :D )
Deuren open: 1900hr
Armada dude: 2000hr
Armin: 2100hr
Dash Berlin 2200hr |
ik zal er ook zijn! ik heb zelfs ook nog een ticket over:p |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
DO09Sep10 komt armin, dash berlin en nog nen dude van armada draaien in het coca-cola center te wilrijk. Door de pre-order van armin zen album op free record shop kan ik gaan. iemand goesting om af te komen? (ik mag 1 xtra persoon meenemen, maar niemand wilt met me mee :D )
Deuren open: 1900hr
Armada dude: 2000hr
Armin: 2100hr
Dash Berlin 2200hr |
He das vlakbij.
Als ge u ticket ni zou kwijtgeraken, ik ben geïnteresseerd :)
edit: Laat maar, ik had blijkbaar al plannen :sadgreen: |
|
|
| Kaidreas |
| sgoed, pm me u gsm nummer door, dan kan ik u morgenavond of in den dag nog bereiken. want kweet niet hoe laat ik gedaan heb met men werk en dus weet ik ook niet hoe laat ik daar kan zijn. |
|
|
| FenixStyle |
| christina en Kaidreas, jullie hebben beiden PM ;) |
|
|
| Synthesia |
moest er iemand nog 1 ticket over hebben laat asap weten aub :)
thanks! |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Morgen Cadenza @ CDA, niemand die gaat? :) |
|
|
| christina |
| 't was plezant in wilrijk:D |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by christina
't was plezant in wilrijk:D |
yep yep :) |
|
|
|
|