|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 138)
|
View this Thread in Original format
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by djcresto
Oostende is goed met de trein te doen he... |
2 uur en half voor mij, da's 5 uur alleen al aan heen -en terugreis :sadgreen:
Nuja, we zien nog wel. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Sweet! Meer info ergens? Want ik vind niet direct iets terug op de site van La Rocca... |
Special guest-set op het maandelijkse Papaya-event.
En damn.. Son Kite enz. :crazy: Had er eerst over gelezen. Mag toegevoegd worden aan het lijstje :tongue2
vr 15/09 19y Illusion Sportpaleis, Antwerpen
za 23/09 ASOT Classics Asta, Den Haag
za 30/09 Extreme Reunion Silo, Leuven
za 07/10 Intuition Invites Poema, Utrecht
za 14/10 Trancefusion Brielpoort, Deinze
di 31/10 BeTA Party Rector, Gent
za 04/11 Deep Dish Mediacenter, Oostende |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Samen met Liquid Soul, Beckers, Minilogue, Son Kite en Eelke Kleijn :eek: :eyes: :eyespop:
Gdv, waarom moet dit nu ook zo ver zijn :nervous: |
Minilogue is meer minimal/(tech)-house alias van seb & marcus aka Son Kite
Beckers as in D-nox en Beckers ?????
WOAH :wtf: 
holy ters, me silly and call me suzy
Deep dish
Minilogue/Son Kite
Beckers
Eelke Kleijn
ik hoop dat ik dan niet in australie zit, want dan ga ik me het lichtjes beklagen, hoe dikwijls krijg je zon namen in belgië :eyespop: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Mediacenter? > Ik weet da zijn in Oostende maar ik dacht dat dit een winkel is??? Of isda een fuifzaal? Iemand da meer weet?
(ps: Nee ik verwar het niet met Media Markt, dat is net iets verder van Mediacenter in Oostende) |
Mediacenter is normaal toch kusstram halte aan het voetbal stadion van kv oostende nee ?
Iemand een link die die affiche bevestigd, zelf op site van Media center nisk te vinden ?:( |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Mediacenter is normaal toch halte aan het voetbal stadion van kv oostende nee ?
Iemand een link die die affiche bevestigd ? |
Ja dat is aant voetbal stadion van Oostende...
Zoals ik dus al zei ' Mediacenter? > Ik weet da zijn in Oostende maar ik dacht dat dit een winkel is??? '
:D :D Tis dus wel degelijk een fuifzaal... Dat moest ik weten dus!! ;)
Is handig mijn zus heeft dr 3 straten verder een appartement... :D :D |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Deep Dish
Samen met Liquid Soul, Beckers, Minilogue, Son Kite en Eelke Kleijn :eek: :eyes: :eyespop:
Gdv, waarom moet dit nu ook zo ver zijn :nervous: |
Jawadde:crazy: Daar ben ik zeker bij! Ik heb de dag nadien wel den vroegen. Ik zal dus weer mijnen ploeg mogen wisselen:D |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Respect voor wat ge al gedaan hebt... No offence > maar uw goesting is zeker over? :D
Mss moet iemand anders het vaandel overnemen? Mocht het u tegensteken, want der kruipt wel veel tijd in!! :eek: |
Ik heb idd geen zin meer:D Toen ik op het schoolke zat, had ik tijd genoeg. Maar nu ik werk heb ik daar s'avonds geen goesting meer voor. Ik heb nog mijn eigen uitgaanslijstje maar daar staan geen trancefeestjes in:p |
|
|
| Eagle` |
deep dish staat effectief op hun site, Seb & Markus zijn 4/11 in brazilië volgens hun tourdate, ...beckers heeft die een website ? :x
ow gevonden staat blijkbaar op site van eelke
| quote: |
2006-11-04
Event: TBA
City: Oostende
Country: Belgium
Time: TBC
With: Deep Dish, Son Kite, Minilogue, Beckers, Liquid Soul.
Website:
|
wil ik toch eens zien of dat effectief de namen gaan zijn, gig van markus en seb in oostende en derna vliegtuig op richting Brazilie lijkt me te gek voor woorden
edit: Liquid soul kende ik niet, volgens zen website staat ie ondermeer gesigned bij Iboga label. En dat zegt veel nl. => prog-psy baby !!!!! \o/ w0000t
edit: ik stuur alvast mailtje naar de heren, hier moet ik echt meer van weten, hou jullie op de hoogte
edit2: wel raar dat er Minilogue & Son Kite staat, betekent dit dan dat er 2 optredens voorzien zijn van seb & markus, zowel een live-act onder hun son-kite alias als een meer Minilogue influenced dj-set (lees minimal,electro,(tech)-house set) ??? Oh dear, I sure hope so :wtf: |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ik heb idd geen zin meer:D Toen ik op het schoolke zat, had ik tijd genoeg. Maar nu ik werk heb ik daar s'avonds geen goesting meer voor. Ik heb nog mijn eigen uitgaanslijstje maar daar staan geen trancefeestjes in:p |
Overlegt dan eens met CygnusX dat hij iemand anders aansteld he...
Maar het was wel ferm handig om zo'n overzichtjen te hebben!! ;)
(ps. ik alvast niet :D, kheb andere bezigheden) |
|
|
| TOR |
edit: ik stuur alvast mailtje naar de heren, hier moet ik echt meer van weten, hou jullie op de hoogte |
Super! :)
Ik duim voor een positief antwoord.
edit2: wel raar dat er Minilogue & Son Kite staat, betekent dit dan dat er 2 optredens voorzien zijn van seb & markus, zowel een live-act onder hun son-kite alias als een meer Minilogue influenced dj-set (lees minimal,electro,(tech)-house set) ??? Oh dear, I sure hope so :wtf: |
Dat was ook mijn eerste gedachte.
Laten we het inderdaad hopen :crazy: |
|
|
| Blue Sky 99 |
Ow, veel meer intresse dan ik had kunnen denken :eek: :)
@ Eagle: Beckers as in D-Nox & Beckers, dat zou toch het logistische zijn ja ... |
|
|
|
|