|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Bomar
Over twee weken is het dus al zover: AIB Outdoor :haha: :haha:
ben dus zooooo zeker dat dit er niet meer komt :D |
Denk het ook niet, site is in geen jaar ge-update geweest. |
|
|
| djibberonacid |
| volgens iemand die ik ken(en die mense van ID&T kent) overweegt ID&T om volgend jaar een nieuwe AIB te organisere alhoewel dit verre van vaststaat!! ID&T gaat dit jaar liever verder met de bekendmaking van ID&T door hun bekende concepten te organiseren zoals Sensation, Tiësto, Trance Energy of Innercity (dat heel waarschijnlijk begin 2006 plaatsvindt in Hasselt), ... |
|
|
| Joker666 |
Idd geen Aib outdoor op 3/09 maar wel Laundry Day!!!
Een gratis festival, line up Mojado, Sven Van Hees, Hermanos Inglesos,...
www.laundryday.be
Al een paar jaar naartoe geweest en telkens echt wel meegevallen. |
|
|
| Kaidreas |
| op d4m staat er iets van dat het tekort op tomorrowland was, dus dit jaar geen AIB |
|
|
| superpsilo |
 |
|
|
| Bertn |
| zoveel namen, maar geen een bekend!!!:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Prinz, Sam Ostyn, daar stopt het bij ook qua bekendheid... |
|
|
| superpsilo |
Voor jou blijkbaar niet :D
In hun genre zijn dat nochtans telkens enkele 'bekendere' namen samen met een paar locals.
Hangt er een beetje vanaf met welk genre je bezig bent zeker? Je kan mij waarsch tien grote trance DJs opnoemen, waar ik ook nog nooit van zal gehoord hebben...
Het is dus twee dagen met telkens twee rooms
vrijdag room 1: ragga... room2: breakcore...
zaterdag room1: ragga... room2: house&techno
De filosofie bij editie één was dan ook voor respect op te brengen voor elkaars muziekgenre en vandaar de mix van stijlen. Re:Fest staat dan ook voor Respect Festival. Het is dus de bedoeling van ook eens iets te leren kennen of te zien waar je normaal niet voor buitenkomt...
:) |
|
|
| TOR |
 |
|
|
| Synthesia |
Zal toch niet naar Creamfields in UK zal gaan van't weekend :/ (wordt te duur + maat kan niet meer gaan) maar waarschijnlijk wel naar die Fantasia Party in Brugge. Heb er daarstraks tickets voor gewonnen op de radio :D
Iemand hier nog daar naar toe? |
|
|
| Bomar |
MENNO SOLO
had ik graag naartoe gewild, lekker dichtbij
maar ik zit dan in zwitserland (als het niet overstroomd is tenminste) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Iemand hier nog daar naar toe? |
Met zo'n lineup twijfel ik daar sterk aan :p |
|
|
|
|