|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Met zo'n lineup twijfel ik daar sterk aan :p |
Heh ...ze zullen toch wel in 1 van de 3 rooms iets moois draaien (hoop ik toch). :) |
|
|
| FUSyke |
* Sat 27/08 & Fri 16/09 > Fred Baker @ Cherry Moon
* Fri 02/09 > Burchtdance 5 @ Sotto's
Timetable:
00-01 Wout
01-03 Niels Van Gogh
03-04 Regi |
|
|
| Synthesia |
| FUSyke, draait Fred Baker vanavond (Fri 26/08) in Cherry Moon of morgen avond? |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Synthesia
FUSyke, draait Fred Baker vanavond (Fri 26/08) in Cherry Moon of morgen avond? |
Oeps foutje:) Hij draait zaterdag 27/08 |
|
|
| Xilver |
| Fred Baker in Cherry Moon... Ik wil wel gaan maar, den Cherry Moon, da's toch zo'n jumpkot zo... :conf: |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Xilver
Fred Baker in Cherry Moon... Ik wil wel gaan maar, den Cherry Moon, da's toch zo'n jumpkot zo... :conf: |
Yep en Fred zal ook wel hard draaien denk ik |
|
|
| Pumaz |
| Iemand zei hier toch ooit eens dat Fred altijd harder dan gewoonlijk speelt als hij in de Cherry Moon is ? |
|
|
| FUSyke |
Een woordje van Fred baker:
I can’t play quality trance @ Cherry Moon but don’t worry, I will make a good performance with hardtrance and techno… no boom boom !
Hehehehe
Greetz,
Fred |
|
|
| FUSyke |
BLUE HAZE 4th Edition
Sat 22/10/05
Kanodreef 1 (Watersportbaan) - Gent
http://www.bluehaze.be/
Line Up:
Elof (00.00 - 05.00)
Other dj's from dj-contest.
VVK 5€
ADK 7€
Voor de dj-contest:
Stuur een mail naar [email protected], onderwerp: DJ
Met wat meer info over uzelf...
Uw naam, adres, gsm, leeftijd, muziek stijlen,...
en een demo naar:
KRSG – Blue Haze
Kanodreef 1
9000 GENT
BELGIE
Als je demo voldoet, zal je gecontacteerd worden voor een live set.
De DJ’s zullen opgenomen worden in onze publiciteit campagne. Wacht niet om ons te contacteren! Contacteer ons ook voor meer informatie. Uploaden van uw demo is ook mogelijk.
Haast je want het eind van de dj-zoektocht is op het einde van deze maand (augustus)! |
|
|
| Pumaz |
| lol Blue Haze is een bekende prog artiest :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Inderdaad nogal ongelukkig gekozen naam :nervous: |
|
|
|
|