|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 162)
|
View this Thread in Original format
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Devilex
Spijtige data die Club Elite Night en Carat Reunion, op kerstdag moet ik traditioneel gaan eten bij de familie en ik haat het van daar gelijk een lijk aan tafel te zitten.
Waarom moeten ALLE goeie feestjes toch altijd op vooravonden van feestdagen zijn en dan nog meestal allemaal op diezelfde dag. |
Hoe hebde dat dan aan boord gelegd vorig jaar met 20Y YDR @ CM!? |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Hoe hebde dat dan aan boord gelegd vorig jaar met 20Y YDR @ CM!? |
Serieus afgezien é
Trouwens ik ben het beu van mij altijd publiek te moeten verantwoorden voor u ze man |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Devilex
Serieus afgezien é
Trouwens ik ben het beu van mij altijd publiek te moeten verantwoorden voor u ze man |
Kvroeg het ma é man, want kzag u nie online... |
|
|
| christina |
vreemde combinatie... ron van den beuken <-> menno en jonas
en toevallig de dag van armin only |
|
|
| A-TOM-X |
| Illusion doet tenminste nog iets voor zijn klanten, dat kan van niet veel clubs in België nog gezegd worden. Welke Belgische club haalt nog zoveel trancetoppers naar België? |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Illusion doet tenminste nog iets voor zijn klanten, dat kan van niet veel clubs in België nog gezegd worden. Welke Belgische club haalt nog zoveel trancetoppers naar België? |
voor alle duidelijkheid... ik klaag ni he;) ik vind ook dat illusion de laatste tijd goed bezig is. Twas gewoon maar een bemerking. Da mag toch? |
|
|
| Xilver |
| too negative. plz delete |
|
|
| FenixStyle |
Jonas en Menno @ Illusion, nice!! Als ik niet tot in Rotterdam geraak voor Armin Only, is dit alvast een mooi alternatief! :) |
|
|
| Xilver |
| Yeah very nice. Khoop dat Ron Van Der Beuken dan als laatste speelt ofzo, want dieje prutser moetek ni bezig horen :) |
|
|
| tranzyman |
yes yes bij illusion kan het weeral nie op,ik ga er normaal gezien zijn dan zunne want zo een feestje wil ik nie missen,normaal ging ik dan na armin only maja vanalles tussengekomen dus word het illusion!!! |
|
|
|
|