|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
* Sat 22/10 > Cor Fijneman & Peter Luts @ The Mixx (Hasselt)
http://www.themixx.be/
* 02/12 > Trance & Dance (Antwerpen) > Cor Fijneman - ...
Weet hier iemand meer over? |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by FUSyke
* 02/12 > Trance & Dance (Antwerpen) > Cor Fijneman - ...
Weet hier iemand meer over? |
ja hoor: Bjorno, Kicken, Johan Gielen en Peter Luts komen normaal ook. Schijn wel outdoor te zijn op linkeroever. (in december
:toothless )
Op vrijdag 25 november op dezelfde locatie: Bjorno, Dark Raver, DJ Frankydux, Dark-e en Ghost. |
|
|
| The_G0dfather |
| Nathan Fake zaterdag in de fuse |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Nathan Fake zaterdag in de fuse |
YESSSSSSSSSSSSSS !
zeker aanwezig !
wie nog ? |
|
|
| Synthesia |
Er komen 3 nieuwe dancings bij in Vlaanderen de komende weken en allemaal EDM dus het ziet er zeer goed uit. K'hoop dat Heaven en Delite alvast veel trance zullen draaien en dit kunnen blijven doen :)
Upcoming openings/parties:
22 Oktober - Opening van Complex (ex-BBC) hier in Sint Niklaas - nieuwe dancing met harddance. DJ's: Ghost, Coone, Dark-E,...
Meer info: www.complex.be

4-5 November - Opening van Delite (ex-Boccaccio) in Halen - trance, retro, harddance, hardtrance, groove, house. Vrijdag de Level-DJ's: Christophe, David, Jean & Jimmy Goldschmitz (groove / electrohouse / 100% Level-style). Zaterdag: DJ's Regi, Wout, Gert, Jan Vervloet, Jymmi,... (trance / hardtrance / retro / harddance / groove)
10 November - Opening van Heaven in Deinze - nieuwe club met trance, deeptrance, retro, happy house en groove. DJ's: Neon (TopRadio), Michael Forzza (Kahana track), Benny, Markee.
Meer info: www.heavenclub.be

11 November - Carretro @ raad maar waar, met Elof
Meer info: www.carre.be
 |
|
|
| Kelly* |
| Zeker aanwezig in Delite en op Carrétro natuurlijk :toothless |
|
|
| djcresto |
 |
|
|
| pooley |
WTF gert
doe da weg ! :) |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Synthesia
4 November - Opening van Delite (ex-Boccaccio) in Halen - trance, retro, harddance, hardtrance, groove, house. DJ's: Regi, Wout + Illusion Crew.
Meer info: www.delite.be
|
Enkel Regi en Wout vd Illusioncrew op zaterdag hoor :). En op vrijdag zijn het de leveldj's met bijhorende stijl. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by pooley
WTF gert
doe da weg ! :) |
als regi en wout hier mogen staan, dan rudy sylvester ook :p (gekend van Jambers en Jambers 10 jaar later) |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Enkel Regi en Wout vd Illusioncrew op zaterdag hoor :). En op vrijdag zijn het de leveldj's met bijhorende stijl. |
Aangepast, merci :)
Als ik ga zal het dan toch waarschijnlijk de zaterdag zijn.
@djcresto: WTF :wtf: |
|
|
|
|