|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 463)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Ruben's gebeden worden verhoord, Steve Helstrip op de classics stage. Dat kan niet anders dan fantastisch worden. |
|
|
| FCB_Fanatic |
JOOF en Airwave niet op dezelfde dag :(
dat wordt dus waarschijnlijk enkel de zaterdag voor mij |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
dat wordt dus waarschijnlijk enkel de zaterdag voor mij |
 |
|
|
| FCB_Fanatic |
smaken verschillen
buiten JOOF, Airwave en Orkidea staat er weinig op de line-up dat ik de moeite vind |
|
|
| christina |
ik hier naartoe ;)
 |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by christina
ik hier naartoe ;) |
Ik moet ook van Simone, ons Praag uitje vorig jaar was een topper :) Alleen de line-up is me niet overtuigend genoeg dus ik ben er nog niet uit.
Ik heb me wel laten overhalen om naar de NOXX af te zakken de 17e februari. Gaan daar nog Betas heen en is die NOXX een beetje uit te houden? |
|
|
| Config |
Nu vrijdag in de L'Amaral te brugge : sorry kheb gene grotere flyer staan :D
^

DJ's:
Josh Lasden (10 Days Off, Laundry Day)
Christopher (TopRadio)
Config (AH.FM, TopRadio) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik moet ook van Simone, ons Praag uitje vorig jaar was een topper :) Alleen de line-up is me niet overtuigend genoeg dus ik ben er nog niet uit.
Ik heb me wel laten overhalen om naar de NOXX af te zakken de 17e februari. Gaan daar nog Betas heen en is die NOXX een beetje uit te houden? |
Aanwezig. Hopelijk wel wat minder volk dan bij Tiësto paar jaar geleden :nervous: |
|
|
| Real |
| Oh bweik, dat gaat door in de main hall? Ik pas dan wel. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik moet ook van Simone, ons Praag uitje vorig jaar was een topper :) Alleen de line-up is me niet overtuigend genoeg dus ik ben er nog niet uit. |
gewoon meekomen!;) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by BZRK
Aanwezig. Hopelijk wel wat minder volk dan bij Tiësto paar jaar geleden :nervous: |
Daarnet ook m'n tickets besteld.
Op de FB-pagina stond begin vorige week dat er meer dan 60% van de tickets de deur uit waren, volk zal er dus wel genoeg zijn. Maar itt bij Tiesto, zal het publiek bij A&B wellicht bestaan uit mensen die ge ook op ander trancefeestjes enz tegenkomt, terwijl bij Tiesto destijds velen puur voor de naam "Tiesto" kwamen.
Iemand die eigenlijk weet hoelang ze draaien? Want voor +20 euro inkom mag dat toch wel meer dan 2-3u zijn... |
|
|
|
|