|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by djcresto
is dienen datum nie verkeerd? |
Idd, Nitric is op 4 mei. Het is aangepast;) Foutje van de firma:) |
|
|
| djcresto |
| ^goed dan ben ik er misschien bij |
|
|
| Aurélie |
The nitric = Belgisch kwaliteitsfeestje :)
, enkel Tomcraft :nervous: . Normaal wel aanwezig ! |
|
|
| MikeVee |
Nog geen nieuwe info (nog 1 maand), gewoon een trailertje ter promotie

Trailer
O ja, de campingregels zijn ook al bekend, ze staan hieronder:
:toothless |
|
|
| Kaidreas |
man man... die georges moet draaien in wieze.. (kheb nog een cdke van hem liggen) ma die is retevet ze.
kheb ergens gehoord dat die in la bush was gestopt omdat ie 's morgens alles mee moest opkeren :D (of heeft pumaz da vroeger nie verteld) kweet het al niemer |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
kheb ergens gehoord dat die in la bush was gestopt omdat ie 's morgens alles mee moest opkeren :D (of heeft pumaz da vroeger nie verteld) |
Komt ni van mij ;) |
|
|
| Kaidreas |
bij waaze?
hahahaha sorry domme mop |
|
|
| Aurélie |
| Ik dacht dicht bij Aalst ergens |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by pooley
Waar ligt Wieze? |
bij hartenjagen wss :rolleyes: :p
of bij Pokeren |
|
|
| pooley |
Amai zenne mennekes, grow the up :)
Ma die van desp, die viel mee, bank vooruit en kus van de juf ! |
|
|
| lievez |
Wieze legt neffe Aalst, Herdersem, Gijzegem ... =)
Oktoberhallen in Wieze, waar Ghoststyle en CherryBeach enzo was alsek mij ni vergis |
|
|
|
|