|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 225)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
Tiësto’s Elements of Life show één keer in Gelredome
In tegenstelling tot eerdere berichtgeving vanuit Prime Time Management zal Tiësto één keer optreden in het Gelredome met zijn
Eerder werd vermeld dat er naast de show van zaterdag 2 juni ook nog shows op donderdag 31 mei en vrijdag 1 juni gepland zouden staan. Echter is de afgelopen weken gebleken dat een de donderdag een te lastige dag is voor een een dergelijke show die tot 06.00 uur duurt. Voor de show op vrijdag hebben zich tal van bedrijven aangemeld die geïnteresseerd waren, maar ervaring heeft inmiddels geleerd dat dit afbreuk kan doen aan de sfeer die Tiësto met Elements of Life wil neerzetten. Daarom heeft het management van Tiësto besloten om Elements of Life te presenteren als een exclusief evenement voor de echte fan wat alleen op zaterdag 2 juni zal plaatsvinden.
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| FUSyke |
Versuz agenda
* 29/04 > Deep Dish (Sharam)
* 05/05 > Mark Knight
* 01/06 > Ferry Corsten
* 23/06 > Joachim Garraud
* 30/06 > Fedde Le Grand
* 21/07 > Simon Dunmore
* 29/07 > Tomorrowland > Bob Sinclar & Steve Angello
* 06/10 > Eddie Thoneick |
|
|
| Den Backer |
Iemand dat zaterdag 28.04 naar Memories gaat?
Zondag 29.04 naar wat oorspronkelijk de Balmoral Reunion moest worden in de Temple (zelf al 2j niemeer geweest)?
Maandag 30.04 naar Zolex & Jean Big Bash @ Illusion (werken met 2 ingangen dankzij Jeanke nu, om geen overrompeling zoals Carat Reunion tegen te komen)
of Extreme on Monday @ Pulse Factory?

 |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Iemand dat zaterdag 28.04 naar Memories gaat?
|
Ik ga zaterdag wsl eens gaan ja. Is de eerste keer Memories voor mij, dus ben eens benieuwd :) |
|
|
| Den Backer |
Zal u zeker niet misvallen...
En als op warmer > [[ LINK REMOVED ]]
;) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Zal u zeker niet misvallen...
En als op warmer > [[ LINK REMOVED ]]
;) |
ik ben er naar alle waarschijnlijkheid die avond ook bij. Is het nodig om op tijd daar te zijn? |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik ben ga er naar alle waarschijnlijkheid die avond ook bij.Is het nodig om op tijd daar te zijn? |
Neen niet echt... Maandag bij Zolex & Jean is het wel aangeraden om rond uur of 23 binnen te gaan, als ge nie teveel probs wilt... |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Zal u zeker niet misvallen...
En als op warmer > [[ LINK REMOVED ]]
;) |
Ik herinner me die avond nog. Dat was een fantastische editie.
Misschien kom ik nu zaterdag ook wel. En 30 april sowieso. |
|
|
| Devilex |
| Ik ben zaterdag normaal ook wel aanwezig in Illusion. |
|
|
| Config |
| ik misschien ook wel :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Progrez
En 30 april sowieso. |
Toch geen Pulse Factory? :) |
|
|
| Glexx |
| Zaterdag ook nog eens naar Memories gaan. Maandag zal ik waarschijnlijk moeten passen. |
|
|
|
|